2012. március 12., hétfő

A (nagyon) nagy Lush teszt

Igen, a Lush iránti szerelmem még mindig nem múlt el, sőt. Már-már bilincsbe kell vernem magam, amikor meghirdetnek egy új akciót, aztán persze mindig az a dolog vége, hogy megint ott szimatolok az egyik üzletükben. A visszatérésem alkalmából kaptok egy hatalmas dózist a Lush-tesztekből, több, mint 10 terméket ismerhettek meg a héten.

1. Happy Blooming

Eddig minden karácsonyra valami nagyon tartós, hasznos dolgot kértem, úgyhogy úgy voltam vele, hogy ideje eltérni a szokásoktól: tavaly csak egy Think Pink ajándékcsomagot kértem, mely azóta is trófeaként díszeleg a szobámban, persze amikor csak lehet, "rájárok". Elsőként ezt a luxus fürdőtömböt próbáltam ki, ami háromfelé van osztva, így nem kell rögtön felhasználnod az egészet. Az illata? Isteni cseresznye, a vízbe dobva viszont süti. Méghozzá finom süti. Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen apró dolog ekkora hatással bír majd, de mégis - az apró tömböcske, pontosabban annak a harmada lágyító olajokkal, és persze isteni illatokkal vonta be a bőrömet, és végre valahára nem volt szükségem fürdés után testápolóra. Válaszd ezt, ha gazdaságos, de hatásos luxusra vágysz!

2. Twilight

Nem, nem a könyv, hanem a fürdőgolyó. Bevallom, a csomagból ez a termék tetszett legkevésbé az illata alapján, viszont ahogy bedobtam a vízbe, ez megváltozott: nemcsak a látvány volt elképesztő (nem véletlenül utal az alkonyatra a név), a felszabaduló illóolajok is teljesen máshogy köszöntek vissza, mint ahogy azt az első szippantáskor gondoltam. Fürdés közben ráadásul feltűnt, hogy milliónyi apró csillám oldódott ki a fürdőgolyóból, szó szerint úgy éreztem, mintha egy hógömb belsejében lubickolnék. A csillámok napokig visszaköszöntek a bőrömön, de csak diszkréten, relaxáláshoz ez lesz a kedvencem.



3. The Jilted Elf

Legyenek akármilyen jók a testápolóik, a habfürdőik, a legjobb Lush termékek szerintem a tusfürdőzselék. Ár-érték arányban verhetetlenek, nagyon gazdaságosak, és abszolút formabontóak. Eddig kétfélét használtam, a frissítő Whoosh és az örök kedvenc gumicukros Sweetie Pie mellé most bekerült a Jilted Elf nevű karácsonyi zselé. Az összes közül kitűnik erős zöld színével, és mintha az állaga is sűrűbb lenne a többinél, de ez csak jót jelent: a számomra behatárolhatatlan, kicsit fügés illat még órákkal később is visszaköszön a bőrünkön, ráadásul nem szárít és még csillámos is, mi kell még? Fontos leírnom, hogy bár fürdőpamacs nélkül is lehet használni ezeket a termékeket, úgy a legegyszerűbb: csípj le egy kis darabot (egy kb. 2 centis darab már bőven elég), tedd egy fürdőpamacsra, majd jól dörzsöld meg, és máris illatos habhegyekkel zuhanyozhatsz. Ha zuhany alatt filozofáló típus vagy, ruházz be egy tusolózselére, és rögtön pozitív témák felé terelődnek a gondolataid.

4. Rock star

Bármilyen meglepő, mindig is utáltam a szappanokat. Valami megmagyarázhatatlan csikorgós bevonatot képzett a bőrömön, amit sosem voltam képes elviselni - egészen karácsonyig. A Rock star ugyanis az első szippantáskor megvett magának az egyik kedvenc habfürdőm, a Creamy Candy illatával. Tudni kell rólam, hogy rengetegszer mosok kezet egy nap, így nem mindegy, mivel teszem azt. Bár a csikorgós érzés a Lush szappanoknál ugyanígy megvan, két nap alatt megszoktam, és azóta egyáltalán nem használtam folyékony szappant. Az is feltűnt, hogy ennek a terméknek nagyon krémes állaga van, szinte megolvadt a kezemben, amikor megfogtam, és szerencsére a bőröm sem szárad ki annyira, mint korábban. Összességében imádom ezt a szappant, mert miatta átszoktam a szilárd állagra, és jó érzés, hogy ennyivel is hozzájárulok a környezetem védelméhez.

6 megjegyzés:

Kredigra írta...

Abban nem gondolkodtál még, hogy kipróbáld a Manna Szappan termékeit? Szappanok közül csak párat próbáltam ki eddig, de a különféle vajakból magamnak csinálok arckrémet és csodálatos a hatása. Igaz ezek nem olyan illatosak, mint a Lush, de nekem bejöttek. A tesztjeid alapján viszont nagyjából minden termékre rágusztálok, lehet még a héten benézek az itteni Lush üzletbe. Vélhetően ugyanaz a termékskála mint Magyarországon.

Regina M. írta...

Ezek szerint még ott vagy. :) Még jövök pár termékajánlóval, várd ki azokat is, lehet, hogy azokba jobban beleszeretsz ;)

Minden natúrtermékre vevő vagyok, most egy barátnőm szokott hozni egy gyógyszerésznő által kevert arckrémet, azóta csak azt használom, mert zseniális. :)

Kredigra írta...

Már csak vasárnapig vagyok itt, minden el van döntve, akkor végleg itt hagyom ezt a ... Ha beleszeretek még valamibe sebaj, megveszem otthon :)Ha vevő vagy a natúrtermékekre, akkor ismételten ajánlani tudom a mannásokat, legalább megtekinteni a honlapjukat.

Marcsi írta...

Én is kb így vagyok hogy bilincsbe kell vernem magam... :D :)

Anita írta...

Van sok dolguk, ami nagyon csalogatóan néz ki, de még a boltban rövid idő alatt allergiás tüneteim lettek tőlük ahogy kipróbáltam pár terméket, ami a kisebbik baj, a nagyobbik, hogy az eladó meg akarta magyarázni a bizonyítványt, hogy ez biztos nem azért van, ezek temészetes összetevőkből vannak... Nem mentem bele, hogy az emberek világszerte hány termesztben előforduló pl növényre lehetnek allergiásak, de nincs harag. Előfordul, hogy ajándékot kapok valakitől a Lushból, megköszönöm, megszaglászom és tovább is ajándékozom, 1x elég volt kísérletezni.

Regina M. írta...

Persze, ezt abszolút megértem, az illóolajok azért elég kemény bőrirritációt tudnak okozni, bár ez ritka, sajnos te a kevésbé szerencsések közé tartozol. :) Én anno csak babáknak való tusfürdővel zuhanyozhattam, mert minden kicsapta a bőrömet, úgyhogy nagy megváltás volt az, hogy megismertem a Lush tusfürdőket, mert szerencsére azoktól semmi bajom. :)