2012. március 21., szerda

A (nagyon) nagy Lush teszt - 2. rész

Ma ismét megismerhettek négy csodálatos Lush terméket. Míg legutóbb "fürdős" termékekről írtam, ma szó lesz többek közt egy samponról és egy bőrradírról is.

1. Seanik

Nemrég interjún voltam a kedvenc Lush üzletemben, és a szilárd samponok közt nézelődve a Seanik nevű tömböt ajánlották a hajtípusomra. Azelőtt még soha nem használtam ilyen szappanhoz hasonlító korongot, így az újdonság ereje is vonzott, az meg különösen, hogy 21 éves létemre még nem találtam olyan sampont, ami tényleg jó lett volna. Vicces, hogy előtte pont a "konkurencia" banános samponjával próbálkoztam, de az illatán kívül semmi különös pozitívumát nem tapasztaltam. Másnap végre kipróbálhattam, és őszintén mondhatom, nagyon kellemesen csalódtam: szilárd állaga ellenére ilyen dúsan habzó sampont még nem próbáltam. Én a hajamon habosítom fel, azaz kétszer-háromszor áthúzom rajta, ez elegendő mennyiség már ahhoz is, hogy hajmosás közben menő Elvis-frizurát formázz magadnak (soha nem lehetünk elég idősek az ilyen játékokhoz), viszont alaposan le kell öblíteni, mert tényleg rengeteg habja van. Az én hiperszáraz hajamra kondicionálót is használok, az eredmény lenyűgöző: selymes, nagyon-nagyon fényes tincsek, és úgy vettem észre, hogy nagyjából plusz fél napig bírja még a hajam mosás nélkül, de ha hosszú lenne a hajam, ez egy napra is elhúzódna (sajnos amíg nem tudom feltűzni a hajam, marad a gyakori mosás). A tengeri só állítólag megemeli a hajtöveket, ezt én is észrevettem, mintha dúsabb lenne a hajam, mint előtte, pedig nagyon vékony szálú és erőtlen a hajam. Összegezve ajánlom ezt a sampont azoknak, akiknek a hajtövük zsíros, a vége viszont száraz - persze más típuson is beválhat, egy próbát mindenképp megér, ár-érték arányban nagyon jó, és se csomagolás, se felesleges üres flakon nem marad utána.

2. Sugar Babe

Sajnos egy megszűnt termékről van szó, viszont mivel a Lush kínálatában van egy másik cukorradír is, megosztom veletek a tapasztalataimat. Én egy ajándékcsomagban találtam ezt a fehér kis félgömböt, és eleinte fogalmam sem volt, hogyan használjam. Különböző tanácsokat olvastam a neten, van, aki a nedves bőrén végighúzza, van, aki vízzel keveri össze. Én minden használat előtt késsel levágok belőle egy darabot, és nektek is ezt a módszert tanácsolom - ha végighúzod a bőrödön, egyrészt megvan a veszély, hogy letörik, és elmállik a vízben, ráadásul a cukor megkeményedik benne, nem radírozni, hanem karcolni fog. Ha nem tudod elvágni, tedd egy újságpapíron a padlóra (ne az asztalra, jártam már úgy, hogy egy fürdőgolyó aprítás közben négyfelé repült), és ess neki kalapáccsal, így mindig friss darabot használhatsz. Nagyon fontos, hogy ne tartsd víz alá, mert azonnal szétmállik! Én a lábamat szoktam vele leradírozni, ehhez elég egy kisebb darab, de arcra is próbáltam már, és semmi bajom nem lett tőle. Az illata isteni, és külön meglepetés, hogy a közepén egy piros "valami" található, mivel még nem értem oda, nem tudok nyilatkozni róla, de sejtem, hogy valami nagyon illatos extráról van szó. Hetente érdemes használni, szerintem 1-2 hónapig biztosan kitart, a bőr pedig sima és puha utána.



3. It's Raining Men

Ezt a tusfürdőt az előbb említett üzletben mutatták meg nekem, és rögtön szerelembe estem vele. Egy sűrű, mézes termékről van szó, az illata pedig egyszerűen csodálatos. Igazi, nem műanyag mézillat, aminek használata közben tényleg úgy érzem, mintha mézzel kenném be magam. Ebből következik, hogy ez a tusfürdő egyáltalán nem szárítja a bőrt, sőt, mintha még táplálná is. Ez volt az első Lush termék, amit az utolsó cseppig elhasználtam kb. egy hónap alatt, annyira függővé váltam tőle, és amiről állandóan megkérdezte a barátom, hogy mi ez a finom illat, akár órákkal később is. Az illatában a méz mellett nekem érződik egy kis karamell és valami meghatározhatatlan plusz, lehet, hogy a trópusi virágok, mivel az is van benne. Nem is szaporítom a szót, menj be a legközelebbi Lush üzletbe, szippants bele a flakonba, érteni fogod a lényeget.

4. Helping Hands

Sajnos még nyáron is száraz a kezem, és eddig egyik kézkrém sem volt az igazi, mindegyik csak ideig-óráig hatott. A Helping Hands szintén a pink csomagban rejtőzött, mégpedig a pumpás verzió. A hatása egyszerűen fantasztikus. Amikor két hétig lusta vagyok bekrémezni a kezem (tudom, hogy nagyjából öt másodperc, mégis vannak ilyen mániáim), és már könyörög a bőröm, éjszakára bekrémezem vele, majd reggelre hidratált, selymes és nyoma sincs annak, hogy hetekig kínoztam. Számtalan olajos összetevője van ennek a krémnek, így nem szívódik be azonnal, de megéri kivárni azt a pár percet. Bármilyen vicces, rengeteg bókot kapok a kezemre, volt már olyan, hogy bemutatkozásképp kezet fogtam egy bácsival, és percekig nem engedte el, miközben mondogatta, hogy "Úristen, magácskának milyen puha kis keze van!" Utólag ezeken jót nevetek, bár akkor be kellett vetnem a "kínos csend" mosolyomat. Száraz, repedezett, sebes kézre verhetetlen, és mivel nagyon kevés kell belőle, sokáig elég. Én a 45 grammos verziót több, mint 3 hónapja használom rendszeresen, és még mindig van benne. Egyetlen negatívuma az illata, bár nekem semmi bajom vele, ráadásul mivel naturális, nem édes illatú termék, a barátod is nyugodtan használhatja.

Nincsenek megjegyzések: