2012. március 14., szerda

Körömvirág krém, a jolly joker

Nem is emlékszem pontosan, milyen problémára használtam először a körömvirág krémet, de annyi biztos, árban és hatásban is verhetetlen termékről van szó. Ajánlóból sosem elég, íme a tapasztalataim.

Ebből a csodás krémből kétfélét használok, ám hatásban megegyeznek: gyulladáscsökkentő, bőrgyógyító hatással bírnak, megnyugtatják a berepedezett, száraz bőrt, a horzsolásokat, ám ez csak egy kis ízelítő. Én például akkor jöttem rá, hogy mostantól állandó helye lesz a szekrényemben, amikor egy hónapokig húzódó nátha miatt kidörzsölődött orromat egy éjszaka alatt helyrehozta, pedig előtte próbálkoztam mindennel, és semmi javulást nem tapasztaltam. A bőröm télen nagyon száraz és durva, így szívesen bevetem vékony rétegben elalvás előtt, de úgy is nagyon jó, ha bekened vele a kezedet, ráhúzol egy kesztyűt, vagy épp zoknit, ha puha talpakra vágysz. Szintén a téli szezonban alkalmazom kúraszerűen az arcomon is, egy-két hétig lényegében éjszakai krém helyett használom, ilyenkor viszont ügyelni kell, hogy elcsatoljuk az arcunkba hulló hajtincseinket, hiszen egy nagyon olajos, zsíros krémről van szó. Az én rinocéroszbőrömből egy kúra teljesen elfogadható, puha bőrt varázsol, reggelre teljesen beszívódik, bár zsíros bőr esetén nem ajánlom. Nekik kifejezetten a vízalapú körömvirág krémet kell keresniük, istenien visszahúzza a bőr gyulladását.


Hozzám hasonló notórius körömlakkozóknak szintén hasznára válhat ez a krém, két festés közt ezzel kenem be vastagon a körmeimet (körömágyakkal együtt), de arra is kiváló, hogy elkerüld, hogy a bőröd is festékes legyen, ha erre használod, fültisztító pálcikával vidd fel vékonyan a körmöt körülvevő bőrre, így ha kifutnál a "vonalból", könnyedén le tudod törölni a felesleget. A szőrtelenítési bakikat is gyógyítja, a kipattogott bőrrel például csodákat tesz, de az epilálás után megjelenő kellemetlen piros pöttyökre is előszeretettel használják. Én most a Herbáriás "Bano" körömvirág krémet használom, ami egy zsírosabb, sárga színű változat, érdemes körbenézni, hiszen hatalmas a választék, válaszd azt, ami összetételben és árban a leginkább kedvező neked.

Ti mire használjátok a körömvirág krémet? Ha kihagytam valamit, osszátok meg velem kommentben!

2 megjegyzés:

La Bella de Toscana írta...

1 évvel ezelőtt volt egy csúnya balesetem, ráestem az arcomra, neki a betonnak :) Az egész szám felhorzsolódott-többekközött és körülötte is szörnyű sebek voltak. Vettem a gyógyszertárban körömvirág krémet(egyébként hámlasztó hatása is van) 5(!) alatt begyógyult az összes(!) sebem. Ez azért nagy dolog, tényleg irtózatosan csúnya sebeim voltak. Szóval ez tényleg Jollyjoker! :)
Plusz nekem is nagyon száraz bőröm van,emiatt viszket is sokszor, régen használtam is rá

La Bella de Toscana írta...

* 5 nap :))