2012. március 12., hétfő

Kezdjük újra!

Új név, új fejléc, régi link. Rengeteg dolog történt velem az utóbbi pár hónapban, és bár nem szeretnék felesleges esti (pontosabban délutáni) mesét írni, nagy vonalakban azért leírom, hogy akkor miért hagytam abba, és most miért kezdem újra.

Bevallom, ez a bejegyzés hetek óta figyelt a piszkozatok közt, valahogy sosem éreztem úgy, hogy megvan hozzá a tökéletes ihlet. Emellett viszont rendületlenül írtam nektek a bejegyzéseket, melyek most az időzítőben várnak rátok. Lehet, hogy emlékeztek, hogy azelőtt postoltam utoljára, mielőtt elkezdtem volna a munkát eladóként egy kiegészítőket árusító üzletben. Sajnos úgy alakult, hogy a decembert már úgy kezdtem, hogy újra munkát kerestem, de egyáltalán nem bántam meg azt a három hónapot. Az eladói munkát, a foglakozást a vevőkkel, a kasszázást ugyanis annyira megszerettem, hogy azóta is ezen a fronton keresgélek. Persze voltak nehezebb időszakok, amikor egy héten négyszer is éjjel 11-re értem haza a munkából, de azokért a pillanatokért, mint amikor egy ötéves kislány meghúzta a szoknyámat, és megkért, hogy segítsek neki ajándékot választani, teljesen megérte. Közben a privát életemet egy családi és egy egészségügyi probléma nehezítette, az előbbinek még mindig nem került pont a végére, de az utóbbival szerencsére jó úton haladok, egy pici gyógyszernek a fele reggelente, és már a régi farmerem is rám jön, úgyhogy ezentúl legfeljebb annyi gondom lehet, hogy évente elmenjek egy vérvételre, de annyi kell is.
A fő kérdés persze gondolom az, hogy hova tűnt a blog címéből a "fashion" szó? Őszinte leszek, elvesztettem az érdeklődésemet a divat iránt. Persze imádok öltözködni, órákat el tudok tölteni egy turkálóban, és továbbra is azt vallom, hogy a helyesen megválasztott ruhák megváltoztathatják az életünket, de ennyi. Nem veszek divatmagazinokat, nem nézem a divatbemutatókat, és most jó így. Viszont továbbra is szívesen osztok meg veletek termékteszteket, tapasztalatokat, segítek bármilyen felmerülő kérdésben, viszont azt nem ígérem, hogy beauty blogger leszek, sőt.. :) Nem is szívesen skatulyáznám be bármilyen témakörbe a blogomat, de mivel az Instant Lifestyle nevet adtam neki, azért megadom az irányvonalakat: a fő cél, hogy az életmódotokat, az életminőségeteket - ha csak kicsit is, de - javíthassam. Rátok és a kommentjeitekre pedig továbbra is számítok, azoknak pedig, akik a blog felől érdeklődtek a szünetben, köszönöm!

6 megjegyzés:

Anita írta...

Szia!
Eddig nem volt szerencsém a bloghoz, de nagyon szimpatikus a(z) (újra)kezdő bejegyzés, kíváncsian várom a folytatást!
A régi bejegyzéseket még nem olvastam, de biztos vagyok benne, hogy maradok egy darabig :)

Regina M. írta...

Szia!

Örülök, hogy úgy döntöttél, hogy olvasni fogsz, üdv itt :) Remélem, tetszeni fognak a postok! :)

Kredigra írta...

De jó! Rám fért egy ilyen jó hír a mai napon :) Gratula az újrakezdéshez, kíváncsian várom az első "lifestyle" bejegyzést :)

Kredigra írta...

Közben észrevettem, hogy már meg is jelent, úgyhogy uccu neki :)

mákosbejgli írta...

Sajnálom, hogy elvesztette a divat számodra azt a pluszt, de abszolút megértem. Sajnálatos módon fél éve, mióta ezt tanulom számomra sem olyan tündérmese ez a dolog.

Nagyon örülök, hogy nem végleg hagytad abba az írást :)

Névtelen írta...

Azért én nagyon örülnék, ha néha írnál tippeket, polyvore-os összeállításokat, mert mindig adtál ihletet ezen a téren. :)
Lili