2011. augusztus 14., vasárnap

A második

Nagy nap a mai: pontosan két éve indult a blog ezzel a rövid posttal, ekkor még csak kóstolgattam a divatot. Ezalatt a két év alatt sok érdekes élménnyel gazdagodtam, ezekből mesélek ma nektek néhányat.


Ha régóta olvastok, tudjátok, hogy az írás, az újságírás szeretete nálam nem egy új hóbort, már gyerekkoromban is saját készítésű magazinokat ragasztottam-szerkesztgettem, de ezen kívül is mindig írtam valamit: naplót, meséket, verseket (utóbbihoz egyáltalán nem volt érzékem), majd az első médiatábor után teljesen biztos volt, hogy ezt a szakmát választom. 13 éves voltam ekkor, rá 3 évre már írogattam kisebb szösszeneteket egy kulturális online magazinnak, majd 2008-ban, amikor egy Elle magazin szinte csábított az újságosnál, hogy vegyem meg, elkezdett vonzani a divat világa. Egy évvel később jöttem rá, hogy ha már állandóan ezen jár az agyam, miért ne írnám le, amit gondolok? Bár az első pár post még óvatos szárnypróbálgatás volt, hamar megtaláltam a saját hangomat, és szerencsére egyre több olvasóm is lett. Nem sokkal később megismerkedtem Maróy Krisztinával, a Glamour főszerkesztőjével, aki szintén rengeteg lehetőséghez juttatott hozzá, sok-sok kedves emlékem fűződik a magazinhoz. A 2010-es év is nagyon fontos volt nekem, akkor kaptam az első divatrovatomat, az a pár hónap pedig szintén nagyon sokat számított szakmailag, a legnagyobb ilyen lehetőség a Design Hét szervezőinek meghívása volt, egy street fashion-ről szóló kerekasztal beszélgetésen működhettem közre, ami hatalmas megtiszteltetés volt. Amikor Zanin Éva odajött hozzám, hogy jó, amit csinálok, el sem hittem, hogy ez velem történik. Nem sokkal ezután visszatértem a blogra, és meghívást kaptam arra a rendezvényre, amiről addig csak álmodoztam: ez volt a 2011-es Women of the Year, ami életem legeslegjobb bulija volt. Közben néhány bloggerrel nagyon jóban lettem, közülük is Dávid (Je Suis Un Prince) az, akivel azóta is rendszeresen beszélek, és akivel leginkább megtaláltam a közös hangot. És itt tartunk most, a blog második szülinapján. Persze, mint mindig, most is nagy álmokat szövögetek, nem elégszem meg azzal, ami most van, de ezek legyenek egyelőre az én titkaim. Következzen egy kis galéria az utóbbi két év legfontosabb eseményeiből:

A morcos arc nem tudom, kinek szólt.. (Design Hét, balról a 2. vagyok én)

A Design Hét plakátja, alul a nevemmel

Women of the Year, Dáviddal és Maróy Krisztinával

Az első Glamour-élményem, egy fotózáson statisztáskodtunk

És most pár sor nektek, olvasóknak címezve: azt, amit elértem, nektek köszönhetem, örülök, hogy velem tartotok már második éve, és egyúttal szeretném, hogy ha bármilyen emléketek van a bloggal kapcsolatban, írjátok meg kommentben, vagy a blog e-mail címére, a legjobbakat egy kis gyűjteményként megjelentetem a blogon. Emellett érdemes ma figyelnetek az Instant Fashion Facebook-oldalát, mert az oldal rajongói közt egy értékes nyereményt sorsolok ki. Még egyszer köszönöm nektek!

5 megjegyzés:

jesuisunprince írta...

De aranyos vagy, hogy megemlítettél! :-)
Én is, már csak azért is örülök ennek a blogosdinak, hogy Veled megismerkedhettem és most már csak fél szavakból is megértjük egymást!! :-DD

Gratu a 2 évhez, még többet! :-)

Regina M. írta...

Aranyos vagy, köszönöm! :)

Stylista írta...

A te blogod volt, az első divatblog, amit elkezdtem olvasni. :) Én is ragasztgattam magamnak még anno 13 évesen egy saját kis "divatmagazint", a kedvenc tervezőimről és modellekről szóló cikkekkel. Úgy látszik ez volt a blogok őse. :)

enenga írta...

Gratulálok!
Remélem még nagyon sokáig olvashatom a postjaidat:-)

Fashion Bubbles írta...

Gratulálok a blogodhoz! További sok sikert!