2011. augusztus 29., hétfő

Avon Nailwear Pro kollekció - az első számú kedvenc

Többször írtam már néhány szösszenetet az Avon körömlakkokról, mostanra viszont van annyi tapasztalatom róluk, hogy egy nagy postban összegyűjtsem azokat. Egy kis elsődleges info: negatív kritika ma nem nagyon lesz.

Hogy miért? Mert egyszerűen nem tudok rosszakat mondani ezekről a lakkokról. Sok-sok márkát kipróbáltam már, de mindegyikkel volt valami gondom: iszonyú lassan száradt, ráncolódott, buborékos lett, rossz volt az ecset, nem fedett eléggé, a lista szinte végtelen. Az első Avon lakkom a Perfectly Flesh árnyalatú volt, és máig az a kedvenc, amikor 5 perc alatt szép körmöket akarok varázsolni magamnak. Mivel világosabb, testszínű árnyalatról van szó, sokkal könnyebb felvinni, mint a sötétebbeket, egy kezemmel kb. 1 perc alatt végzek, és - bár ezt lehet, hogy csak bebeszélem magamnak - mintha gyorsabban is száradna, mint a többi. Cserébe azt tapasztaltam, hogy az összes Avon lakkom közül ez pattog le először, ami a többi addig próbált körömlakkhoz képest is hosszabb idő, kb. 2-3 nap. Ez igazából sosem jelentett problémát nekem, mert mivel borzasztó gyorsan nőnek a körmeim, 3 nap után úgyis le kell mosnom, és újralakkoznom, de pl. a Rimmel lakkok addig sem bírták, mindig lepattogtak kicsit. Mivel, ahogy azt az előbb is mondtam, nálam egy lakk 3, max. 4 napig tart, nem szeretek alap- és fedőlakkozással szórakozni, úgyhogy az elsődleges szempont az, hogy a szín egy rétegben is jól fedjen. A második beszerzésem a Green with envy árnyalat volt, ami először nem tetszett, majd nemrég összebarátkoztam vele, és azóta szívesen használom. A sötétzöld, majdnem fekete lakkból többet viszek fel a körmeimre, hogy fényes és egyenletes legyen, de egy rétegnél többet ebből sem használok, viszont cserébe, hogy bőségesen használom, lassabban is szárad, az eredmény viszont gyönyörű, napok múlva is nagyon szépen csillog.


A harmadik szín életem első körömlakkja, amiből két darabot vettem, bár hozzá kell tennem, hogy kifutó termékről van szó, így elvileg katalógusból már nem lehet kapni. Ez a csodás mentazöld Peppermint Leaf árnyalat, mely bár kicsit bohókásabb, mint a megszokott színeim, mégis mesés, és nagyon vidám, bármikor szívesen használom. A felvitele nagyon könnyű, gyorsan is szárad, és nagyon jól fed. Általában ez sem szokott lepattogni, és könnyedén lemosható. A legújabb zsákmányom pedig a Coral Reef. Régebben korallszínűből Rimmel márkájút vettem, és azon kívül, hogy néha pattogott, nem volt vele különösebb bajom, kivéve, hogy mostanra úgy besűrűsödött, mint a melasz. Mivel az már használhatatlan volt, úgy döntöttem, a jól bevált Avonnál maradok, és megrendeltem. Nos, színre szinte semmi eltérés, mintha az Avon kicsit rózsaszínesebb-pirosasabb lenne a körmömön, de ezzel nincs semmi baj. A tartóssága viszont sokkolt, életemben nem használtam még ilyen strapabíró lakkot.


A fotón láthatjátok, hogy a szín már alaposan lenőtt a körmömről (kb. 7-8 napja festettem ki vele), viszont azon kívül semmi baja, pedig az egy hét alatt kb. félmilliószor mostam kezet, sütöttem jó pár tepsi sütit, vágtam, szeleteltem, törölköztem, igazából a mosogatáson kívül mindennek kitettem. Nem tudom, hogy a szín-e az oka, de tényleg nagyon tartós lakk, mindenkinek nagyon ajánlom.

Te szereted az Avon lakkokat? Melyik a kedvenced?

7 megjegyzés:

Tündéri Lonka írta...

még nem próbáltam az avon lakkokat. igagából csak akkor veszek újat, ha az előző beszáradt, vagyis évente egy darabot.
de őszintén, most meggyőztél, kipróbálom a korallosat:)

vivienn írta...

annak a korallnak na meg a zöldnek gyönyörű színe van *.* én most egy újabb színre, az ilyen vaníliásra pályázok :)

Bikira írta...

én is nagyon imádom az avon lakkokat, iagzából mind a négy lakkod megvan nekem is. szépen lassan összegyűjtögetem az összeset :)

most éppen a perfectly flesh van a körmömön, én is imádom. a peppermint leaf pedig nekem is nagy kedvencem :)

még amit nagyon-nagyon szeretek az a viva pink, egy vibráló barbie pink.

Regina M. írta...

Igen, a Viva Pink lesz a következő :)

Anna írta...

Nagyjából tavasz óta vagyok színes körömlakk mániás, azóta viszont rengeteget beszereztem, leginkább she-t és miss sporty-t veszek, de egyik sem tökéletes. Korallszínűt sem találok sehol, vagy nagyon narancssárga, vagy nagyon rózsaszín lesz, de az ez az avon meggyőzőnek tűnik. :)

Tündéri Lonka írta...

én most vettem meg a color trend minimalistic peach nevezetűtű, háát másabb, mint az úságban, pl. csillog, viszont hatalmas piros pont, még sosem száradt meg ilyen hamar a körmömön a lakk

hiányoznak a postok!!

vivienn írta...

hogy-hogy nincs bejegyzés? nagyon hiányolom :((