2011. augusztus 9., kedd

3 nyári kedvenc, amitől nem szabadulsz meg

Szó szerint. A sors ugyanis úgy hozta, hogy a három beauty termék, amit ma bemutatok, egytől egyig nagyon nehezen jön le. A kisebb szünetért amúgy elnézést kérek, ahogy az lenni szokott, minden összejött, lakáskeresés, munkakeresés, és volt egy-két kisebb kellemetlenség is, de szerencsére már túlléptem ezeken. Nézzük is, mik voltak nálam a nyár slágerei!

Max Factor Lipfinity ajakfilc

A lip tint, azaz ajakszínező nagyon kényelmes megoldás azoknak, akik nem rajonganak a rúzsokért. Eddig egy rózsaszín Lush terméket használtam erre a célra, de a Max Factor újítása, a filces állagú ajakfesték nagyon meggyőzött. Sajnos az eredeti ára - legalábbis nekem - meglehetősen borsos, de nemrég Vácon beszereztem egyet 1500 Ft-ért, igaz, a rózsaszínes árnyalatokból már nem volt, így a második jelöltemet választottam, a 7-es árnyalatot. Ez egy narancsos, korallos, élénk szín, a felvitel után kifejezetten pirosasnak tűnik, szóval nem hétköznapokra való, legalábbis nekem. Úgy döntöttem, rögtön meredek terepen tesztelem, egy vacsora pont jó alkalom volt erre, bár szegény barátom valószínűleg nagyon unta, hogy ötpercenként megkérdeztem tőle, hogy "Még mindig nem kopott le? De komolyan?". Sok evés-ivás után még mindig tökéletes volt a fedése, bár egy ajakápoló nem árt fölé, mert eléggé szárít. A felvitele a filces formának köszönhetően nagyon egyszerű, pont olyan érzés, mintha egy filctollal ügyeskednél. Mivel tényleg tartós termékről van szó, a lemosása már nem a legegyszerűbb feladat, de úgy vagyok vele, hogy megéri. Egy jótanács: mindenképp próbáld ki a tesztert a kézfejeden vásárlás előtt, mert az állványon feltüntetett szín csalóka lehet.



Essence Nail Art Special Effect! fedőlakk, Circus Confetti

Erről a lakkról szinte minden beautybloggernél olvashattatok, nem véletlenül. Bár a hétköznapokon a finom színeket, a visszafogottságot szeretem, néha előtör belőlem a kislány, és akkor jöhet minden, ami csillámos és színes. Már régóta be akartam szerezni ezt az intenzíven csillámos fedőlakkot, nagyon örültem, amikor végre sikerült, szóval már a kocsiban kipróbáltam. Alaplakk nélkül szolid, de csillogó az eredmény, és persze minél több rétegben viszed fel, annál szikrázóbb lesz. Második alkalommal egy mentazöld lakkra kentem, úgy is gyönyörű volt, a negatívum ugyanaz: borzasztó nehezen jön le. Nagyjából fél órán át tartott a művelet, fél flakon körömlakklemosó és fél csomag vattapamacs kellett hozzá, a körmeim ráadásul szörnyű állapotban voltak utána, de mit csináljak, ha annyira szép?


Balea Body Butter, mangós, normál bőrre

A harmadik termék egy testvaj, amivel régóta szemeztem, de csak akkor vettem meg, amikor leárazták. Többször is említettem már, hogy nagyon száraz a bőröm, télen-nyáron naponta kell extra száraz bőrre való testápolót használnom, és még így sem az igazi. Nem reméltem túl sokat ettől a testvajtól, hiszen normál bőrre való, de az eredmény megdöbbentett. A sűrű, nevéhez híven margarin állagú krém nagyon kiadós, hamar beszívódik (bár a skinny farmer nem jött rám utána), a meglepetés pedig utána következett: nem olvastam el figyelmesen a címkét, hogy a termék csillámokat tartalmaz, így nem értettem, hogyan lettem tetőtől talpig csillámos. Szerencsére egyáltalán nem zavaró, pont annyi csillogást ad, hogy meglegyen a nyári hangulat, és kiemelje a bőr szépségét. A testvaj illata csalódás volt, igazi gyümölcsös, mangós illatra számítottam, de inkább hajfestékre emlékeztet, viszont a hatása feledteti ezt a kis bakit. Egy este zuhanyzás után szinte beájultam az ágyba, és elfelejtettem testápolót használni, majd reggel meglepetten figyeltem, hogy a bőröm olyan volt, mintha akkor kentem volna be. Ezt a terméket tehát mindenképp ajánlom száraz bőrre is.



Nincsenek megjegyzések: