2011. július 19., kedd

A csábítás tudománya

Korábban már írtam nektek a David LaChapelle által rendezett Schweppes reklámfilmről, a kommentjeitek pedig azt igazolták, hogy tetszett nektek az említett, rendhagyó post. Ma megismerkedhettek néhány új Schweppes-újdonsággal.

Az üdítőital-márka hatásos, és rendkívül ügyesen kitalált kampányairól egy csapat lelkes szakember gondoskodik, akik nemrégiben összeálltak egy holland digitális ügynökséggel, hogy a lehető legütősebb legyen a LaChapelle-videó folytatása. Az eredmény kellően vicces és szórakoztató, de emellett olyan lehetőségeket is nyújt, melyeket eddig nem érhettünk el. Az első ilyen "találmány" a Schweppes Profile App, mely - ahogy a neve is elárulja - egy alkalmazás, aminek segítségével egyedi, látványos Facebook-profilt tudunk létrehozni, ahogy ezt az alábbi kép is mutatja. A Schweppesonalizer szintén egy kreatív alkalmazás, ezzel a profilképeinket tudjuk szerkeszteni, ráadásul nyerhetünk is vele, így igazán érdemes használni.

Scweppes Profile App, kép innen

A harmadik alkalmazás már jóval viccesebb, de az itt látható videó gondolom már sokat sejtet:



Nos, a Schweppes Appeal nevű alkalmazás lényege, hogy Guy Gadbois, a csábítás legnagyobb művésze megtanítja a látogatókat az igazán "schweppsy" viselkedésre. Guy neve a Rózsaszín párduc-filmek rajongóinak ismerős lehet, és ha jól sejtem, az ő mókás karaktere jelenik meg az említett alkalmazásban is. Először is csukd be magad mögött az ajtót (ez főleg a cikiző tesók elkerülésére szolgál), csatlakoztasd a mikrofonodat, majd kezdődhet Monsieur Gadbois gyorstalpaló csábítás-tanfolyama. A búgó hangon elhangzott mondatokat neked is meg kell ismételned, hogy hamar kitanuld, hogyan bolondíts magadba minden ellentétes nemű egyént magad körül. Az Uma Thurman főszereplésével készült videó, és a most bemutatott, új alkalmazások után tényleg kíváncsi vagyok, mivel rukkol elő legközelebb a cég, ha tetszett nektek a téma, ígérem, arról is beszámolok majd.

Nincsenek megjegyzések: