2011. június 22., szerda

Vodka és divat?

Biztos tudjátok, hogy elég ritkán teszel fel reklámokat, sajtóanyagokat a blogra. Ma viszont kaptam egy olyan anyagot, ami nagyon megtetszett, és gondoltam, titeket is érdekelne.

A címből talán kitaláltátok, hogy egy vodkamárkáról lesz szó, mégpedig az Absolut-ról. Gyakran találkozom a különböző kampányaikkal magazinokban, a legjellegzetesebb szerintem a Zooey Deschanel és Ellen Von Unwerth közreműködésével készült zöld-csíkos fotó. A sajtóanyagból kiderült, hogy az Absolut már régóta jelen van a divat világában is, és hogy őszinte legyek, ez nekem kellemes csalódás volt. Mindig is szerettem a divat "dirty" vonulatát, amibe (kiskorúak most fogják be a fülüket-szemüket) a vodka szerintem nagyon jól belepasszol. Kis kitérő, hogy erről a stílusról nekem mindig a kedvenc fotósom, Jason Lee Parry munkái jutnak eszembe, melyekben gyakran megjelenik egy-egy italos üveg, a képek könnyedségére azonban ezek nem hatnak, sőt.
A nemzetközi kampányba idén kapcsolódott be Magyarország is, egy a többi fotóhoz illő sorozattal, és egy külön bejáratú koktéllal, az Absolut Budapest Muse-zal. Most pedig következzen néhány érdekesség a márka korábbi divatkampányaiból:




3 megjegyzés:

Tekla Kocsis írta...

uah, hol a Cosmo koktélom?

Névtelen írta...

én akkor se szeretem a vodkát :)

apachederzs írta...

a Gucci-s a legjobb :D