2011. június 7., kedd

A nagy Lush teszt - Aromarant, Whoosh, Sweetie Pie

Ismét eljött egy Lush teszt ideje, a legutóbbi roham után eléggé kifogytam, de a vizsgák után megjutalmaztam magam egy tusolózselével és egy dezodorral, és ha már elkezdem, bemutatom nektek a gyakran emlegetett Whoosh-t is.

Aromarant dezodor

Úgy gondolom, ez a post legérdekesebb darabja. Azt mondják, az ember akkor izzad túlságosan, amikor a szervezetének méregtelenítésre van szüksége, hát én ezt egyből cáfolnám: alkoholt szinte nem iszom, salátát eszem salátával, és alapjáraton is egészségesen élek (na persze, kivéve a sportot, az valahogy mindig kimarad). Egyszerűen ilyen típus vagyok, bár tény, hogy lehetne sokkal rosszabb, szerencsére nem éktelenkednek a hátamon-hasamon hatalmas izzadságfoltok egy melegebb napon. Nyáron viszont a hagyományos dezodort napi háromszor is használnom kell, ami lássuk be, kicsit nagy dózis az alumíniumsókból. Érthető módon a lelkiismeretem nem volt tiszta emiatt, viszont az aloés stiftes dezodor szagától egyszerűen rosszul vagyok, pedig állítólag nincs is illata. Korábban is hallottam már a Lush természetes, csomagolásmentes deo-tömbjeiről, de eszembe se jutott, hogy ki is próbáljam. Pár napja azonban hirtelen beugrott, hogy talán kellene tennem egy próbát, így el is ballagtam a Kristóf téri üzletbe, és az iszonyúan kedves eladólánnyal kiválasztottuk az Aromarantot.

Eredetileg az Aromaco érdekelt volna, mert arról hallottam a legtöbb pozitív véleményt, de az illata nagyon nem az én világom, és az eladó szerint is erősebb az Aromarant, szóval úgy gondoltam, miért ne. Ahogy a képen is látjátok, ez egy szappanszerű tömb, melyet elvileg meg kell kapargatni használat előtt, de nálam erre nem volt szükség, ugyanúgy használom, mint egy stiftes dezodort. Az illata kellemes, növényi, nem hivalkodó, nem észrevehető. Kb. 5-6 napja használom már, ültem 40 fokos kocsiban, szaladgáltam a városban, dolgoztam, szóval éltem, és egyelőre azt kell mondanom, hogy hatásosabb bármilyen bolti társánál. Azt vettem észre, hogy szobahőmérsékleten is olvad, így egy műanyag dobozkában, a hűtőben tartom, és használat előtt fél órával (vagy amikor eszembe jut) kiveszem, hogy kenhetőbb legyen. A korábbi dezodoroknál tapasztalt csípő, irritáló érzés teljesen eltűnt, és azt tapasztaltam, hogy magát az izzadságot is felszívja, így nagyon kényelmes megoldás. Én egy százgrammos tömböt vettem 1890 forintért, és azt látom, hogy legalább fél évig elég lesz, ha nem tovább, így egy kis darabot szerintem érdemes kipróbálni, már csak az egészség jegyében is.

Whoosh és Sweetie Pie tusolózselé

Ha már egészségprojekt: be kell vallanom, iszonyatosan szeretek fürdeni. Megtölteni a kádat forró vízzel, habfürdővel, közben olvasni: ez az, ami engem megnyugtat. Viszont a bőrnek, a kötőszöveteknek, az ereknek nagyon nem tesz jót, így most fürdés-rehabon vagyok. Se habfürdőt, se egyéb fürdési kellékeket nem vettem azóta, nehogy elcsábuljak, beszereztem viszont két tusolózselét.


Az első a hűsítő, élénkítő hatású Whoosh volt: ez a kék, remegő zselé már látványában is nagyon hűs, és szerencsére hatásában is, tanulás előtt általában megmosom vele az arcom, és tényleg gyorsabban észhez térek tőle. Az illata sokak szerint mosogatószerre emlékeztet, de ezt rögtön meg is cáfolom, ugyanis egyértelműen zselés szaloncukor-illata van, ami nekem a gyerekkoromat juttatja eszembe. A tusolózselék amúgy meglepően gazdaságosak, a Whoosh-t egy hónapja használom, és alig hiányzik belőle, bár érdemes tudni a használatukat. Egy fürdőpamacsot benedvesítek, és nagyjából egy körömnyi zselét lecsípek, majd felhabosítom. Ennyi általában bőven elég egy zuhanyzáshoz, nem érdemes többet használni belőle. A második zselét (Sweetie Pie) pár napja szereztem be, de szerelem volt első szippantásra. Szintén a Kristóf téri üzletben mutatta a lány, és hozzátette, hogy ez nekem biztos tetszeni fog.. igaza volt. Azonnal rávetettem magam egyre, és hazavittem. Az illata egyszerűen isteni, engem a ribizlis gumicukorra emlékeztet, nagyon gyümölcsös, nagyon zselés, és ráadásul csillámos is, ami elég rendesen dob a látványon.

Mivel ezt egy másik Lush-alkalmazott készítette, és alapvetően is lehetnek eltérések két tégely közt, azt vettem észre, hogy ez zselésebb, "keményebb", mint a Whoosh, valamivel nehezebb lecsípni belőle, viszont nagyon könnyen habzik, és ebből is csak kevés kell. A bőröm használat után selymes - bár ez a fürdőpamacs radírozó hatásának is köszönhető -, és nem szárad ki, ami már önmagában is pluszpont. Őszintén, nagyon ajánlom mindkét zselét, mert egyrészt feldobják a zuhanyzás élményét, másrészt ár-érték arányban magasan vezetnek a Lush-palettán.

Fotók: lush.co.uk, Flickr

7 megjegyzés:

Little redhead írta...

A Sweetie Pie-t én is használom, és imádom, nagyon finom gyümölcsös illata van. Én úgy használom, hogy levágtam belőle egy darabot, ami kényelmesen elfér a kezemben, és két kezem között szoktam felhabosítani. Egyénként én is azt tapasztaltam, hogy nagyon sokáig tartanak a termékeik, szóval megéri.

Névtelen írta...

A dezodor nagyon érdekel, már kiakarom próbálni egy jó ideje, de valahogy sose jutottam még el odáig. Nem hagy foltot a ruhákon? Mert a sima dezodorok miatt nekem gyakran foltosak lettek a fehér felsőim és ki se lehet mosni belőlük. :/

Regina M. írta...

Hát én az Aromarant-ról hallottam olyat, hogy - kimosható - foltot hagy a ruhán, de eddig nekem nem volt vele problémám, én is inkább a sima dezodoroknál tapasztaltam ezt. :)

Névtelen írta...

szia! csak szólok, hogy anno én is akartam ilyen deo tömöt venni mint az Aromarant, de az eladólány felhívta a figyelmet rá, hogy erősen rákkeltó..azt mondta, nem beszél le róla, de tudjam inkább, ezután nem is vettem meg.csak gondoltam tudatom, mert az egészség többet ér.üdv

Regina M. írta...

Kifejezetten Lush termékről beszélsz? Nem hinném, hogy ott hagynák, hogy ilyen termékek legyenek forgalomban (vagy legalábbis biztosan nem mondanának ilyet a saját termékükről). Ha a kristálydezodorra gondolsz, ami szintén tömb formában kapható, az valóban rákkeltő, mivel teljes egészében alumíniumszármazékból áll. Ha mégis Lush, akkor meg fogom gondolni, hogy használjam-e, bár sajnos ezek szerint alig van már alternatíva.. :)

Névtelen írta...

Lush üzletben voltam és ott figyelmeztett az eladó...azt mondta, ha nagyon akarom vegyem meg, de lehetőleg ritkán használjam.

Regina M. írta...

Hát ez nagyon meglepő, köszi, hogy írtál, utánajárok az ügynek, bár ha már a "kézzel készült természetes kozmetikum" is erősen rákkeltő, akkor nincs sok esélyünk a többivel.. :)