2011. június 23., csütörtök

Egy kis beauty-kitérő

Úgy vettem észre, hogy divatblog ide vagy oda, szeretitek a szépségápolási postokat is. Jó pár hónappal ezelőtt kezdem el a Henkel különböző termékeit használni, és mivel voltak elképesztően jó tapasztalataim is, itt az ideje, hogy megosszam veletek ezeket!

A hajam mindig is érzékeny pontom volt, szegényt göndöríttettem, aztán azt meguntam, aztán festések sora, most pedig eljutottam arra a pontra, hogy a rövid hajamat hagyom lenőni.. vagyis ami még fontosabb, nőni. Mert hiába az Emma Watson-haj, egy idő után ezt is meguntam. Pont ezért vált különösen fontossá, hogy a hajam jelenlegi állapotát fenn tudjam tartani, és persze hogy átvészeljem a növő haj okozta idegrohamokat. Az első termék, melyet melegen ajánlok mindenkinek, a got2b "Powderful" nevű hajformázó pora. Mivel rövid a hajam, a hajformázási lehetőségeim végesek, ráadásul hiába fújtam a fejemre lakkot, kentem rá waxot, a világért sem akart rendesen állni. Amikor pár hónapja először kipróbáltam ezt az elvileg dúsításra való port, nem is reménykedtem, de kb. 5 perc elteltével maga Ace Ventura mosolygott (vagyis inkább röhögött) vissza rám a tükörből. Később persze megtanultam rendesen formázni vele a hajamat, úgyhogy azóta is nagy kedvencem az Elvis-frizura. A por használata egyszerű: szórj a tenyeredbe tetszőleges mennyiséget, kicsit melegítsd fel az ujjaiddal, majd közvetlenül a hajtövekre vidd fel, és fokozatosan haladj felfelé (mármint a hajvégeid felé). Nagyon ügyelj arra, hogy egyenletesen oszlasd el a terméket a hajadon, mert bár nekem ilyen problémám sose volt vele, hallottam olyat, hogy valaki nem dolgozta el eléggé, és meglátszott a haján a por. Ahogy már említettem, nekem hajformázásra is nagyon jól bevált, nem hogy dúsításra, és pluszpont, hogy az igencsak mosást kívánó, fáradt hajat is felfrissíti kicsit, gondolom ez a száraz samponhoz hasonló állagnak köszönhető.


A második termék, pontosabban termékcsalád, amit kipróbáltam, a Syoss Smooth&Relax családja volt, mely kifejezetten a szálló, rakoncátlan haj megszelídítésére szolgál. Bevallom, ritkán vagyok elégedett a "bolti" hajápoló szerekkel, általában nagyon elnehezítik a hajam, viszont az egyperces intenzív hajpakolásuk egyszerűen szólva verhetetlen. Azelőtt a Lush egyik balzsamát használtam, és hiába a sok kemikália, amitől annyira "félünk", amíg ilyen selymes tapintású tőle a hajam, nem érdekel. Általában a kád fölé hajolva mosok hajat, így elég gyorsan lerendezem a dolgot, és még az előírt 1 percet se szoktam kivárni (talán fél perc a rekordom, igen, a rohanó életmód..), ennek ellenére azonnal puha, selymes, és könnyen kezelhető lesz már a vizes hajam is. A szálló hajat ígéretéhez híven helyrehozza, de nekem sokkal-sokkal többet számított, hogy végre nem kell nejlonzacskóval a fejemen órákon át elviselni a hajpakolást. A termékcsaládból még a hajhabot és a hajlakkot próbáltam ki, melyek szintén az atombiztos frizura elkészítésében segítenek, a hajon hagyható simító krémet, mely gyors segítséget nyújt például az alvás (főleg az alvás közbeni hullámzó-tekergőző-helyváltoztató mozgásom) miatt bohócosra kócolódó hajamnak, valamint a balzsamot, ami kellemes illattal, kíméletesen puhít. Ezeket a termékeket nyugodt szívvel ajánlom nektek, mert hosszasan teszteltem őket, és az én hajtípusomnak nagyon beváltak. Kíváncsi vagyok, hogy ti próbáltátok-e már a felsorolt termékeket, várom a tapasztalataitokat!

7 megjegyzés:

GodMother írta...

Még nem is hallottam erről a porról. Tök jól hangzik, amit írtál róla, de nem szárítja a hajad?

Syoss hajhab szerintem is nagyon jó, és még egy pozitívum: rengeteg van benne. :)

Regina M. írta...

Egyáltalán nem szárítja, lényegében olyan, mint egy hajlakk, csak újraformázható, és nem ad "beton"-hatást. :)

Névtelen írta...

szia! meg tudnád írni, hogy a got2b por mennyibe kerül kb és hol tudom beszerezni? nagyon ígéretesnek tűnik. :)

Regina M. írta...

Úgy tudom, a nagyobb drogériákban és hipermarketekben be lehet szerezni, DM-ben, Müllerben biztos. Nagyjából 1200-1400 Ft körül mozog az ára. :)

Névtelen írta...

köszönöm!

jesuisunprince írta...

Most van hozzá dm kupon, azzal csak 900! :-)

mbt cipő írta...

Nagyon jók főleg !