2011. május 18., szerda

A hétköznapi túlélőszett

Amikor legutóbb hazamentem hétvégére, elképedve láttam, mennyi kozmetikumot használok: egy óriási vászontáska telt meg csak a legszükségesebbekkel. Sajnos amellett, hogy vékony és érzékeny a bőröm, nagyon száraz is, így nagyon oda kell figyelnem az ápolására. Most azokat a termékeket mutatom be, melyeket mindenképp magammal vinnék egy lakatlan szigetre.

Mondhatnánk, hogy a lakatlan szigeten tök mindegy, hogy nézek ki, de ezzel inkább arra akartam utalni, hogy ezek a legfontosabb kozmetikumaim. Sajnos egyetlen egy típusból nem sikerült még megtalálnom az igazit, ez pedig a sampon. A sok festéstől sajnos bár nem láthatóan, de korpás lett a hajam, így arra a Lush Snake Oil fejbőrápolóját használom, de a sampon.. hát, egyik sem az igazi. Hajkondicionálóból három kedvencem is van, az egyik, ami nincs a képen, a Serical (ezt többen Kallos néven ismerik) tejkivonatos, egykilós pakolása. Legalább fél órán át kell a hajon hagyni, de isteni illata van, nagyon hatásos, és nem mellesleg olcsó is. A második kedvenc az American Cream a Lush-tól, amiről azt hittem, jobbat nem fogok találni nála. Isteni illata van (de tényleg, ha beletúrok a hajamba, utána beborítja az egész szobát az isteni sütibaba-illat), és selymessé, puhává teszi a hajat. Ami a legjobban bejött nekem, az a Syoss egyperces hajszelídítő pakolása (a képen épp egy másik fajta van). Nem gondoltam volna, hogy pont egy ilyen "ipari" dolog hat majd a legjobban, de így lett. Pironkodva bevallom, hogy még az egyperces hatóidőt sem szoktam kivárni, mégis azonnal selymes, csúszós, sima hajam lesz tőle, pedig az én agyonfestett, vattacukorszerű hajamat elég nehéz rendbe hozni. Zuhanyzáshoz mostanában szintén Lush-os terméket használok. Mint mondtam, érzékeny a bőröm, így eddig csak babáknak való tusfürdőt használtam, viszont örömmel tapasztaltam, hogy a Lush termékei sem váltanak ki nálam semmi irritációt. A Snow Fairy tusfürdő mellett most leggyakrabban a Whoosh tusolózselét használom, mert nagyon kevés kell belőle, isteni az illata, és az állaga is nagyon mókás.


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én utálok testápolózni. Valahogy mindig nagyon nehezen tudom rávenni magamat, pedig mindennap használnom kell. Jó taktika, hogy nagyon finom illatú testápolót használok, mégpedig az Avon szójatejes-vaníliás illatú, könnyed változatát. Bár nem hidratál annyira, mint szeretném, erre legalább mindig szívesen lecsapok. Az arcomat mostanában szintén Avonos krémmel hidratálom, melyben külön-külön tégelyt kapott a nappali és az éjszakai verzió is, így nem kell állandóan másik krém után kutatnom. És végül a szájápolás: régebben én is rákaptam a Carmex-re, viszont amikor már napi tízszer kellett bekennem vele a számat, hogy ne repedezzen be, úgy döntöttem, "leszokom". A Bubblegum ajakradírral heti egyszer leradírozom a számat, és minden este a 200 Ft-os Primus ajakírrel bekenem, ennyi. Semmilyen más ajakápolót nem kell használnom azóta, ráadásul mindkettő már jó ideje megvan, és még mindig nem kellett újat vennem. Bár úgy tűnhet, hogy rengeteget költök különböző krémekre, tusfürdőkre, inkább csak minden alkalomra megvan a tökéletes választás, és mindezt persze úgy, hogy mindig nagyon odafigyelek a lejárati időre. Ezzel a néhány termékkel már teljes mértékben "elvagyok", viszont ha érdekel benneteket, hogy hogyan szoktam ápolni az extra száraz arcbőrömet (mert az már egy másik történet), jelezzetek kommentben, és szívesen megosztom veletek a tapasztalataimat.

3 megjegyzés:

Topánka írta...

De érdekes, az American Cream nekem nagyon nem vált be (igazából szinte semmi a Lush-ból), viszont a tejes pakolás még egész jó.

Violet írta...

Hú, az American Cream nekem sem jött be, nem is tudtam elhasználni, annyira száraz lett tőle a hajam és a fejbőröm. Mondjuk egyébként is elég száraz és érzékeny bőröm van, és az arcomra sem találtam még meg az igazit. Engem érdekelnénk a száraz arcbőrre vonatkozó tippjeid/trükkjeid.:)

Regina M. írta...

Most komolyan elgondolkodtattatok, lehet, hogy nekem is az American Cream-től lett száraz a fejbőröm..? :D
Egyébként készül a post, csak előtte szeretnék kitenni valami divatos témát is, nehogy átmenjek beauty blogba.. :)