2011. május 26., csütörtök

3 új beauty-kedvenc

Esküszöm, tényleg igyekszem, hogy ne kelljen lecserélnem a blog nevét Instant Beauty-ra, de mit csináljak, amikor mostanában egyre jobb kozmetikumokat fedezek fel? Ma három ilyet mutatok nektek, ígérem, egyikben sem fogtok csalódni.

Egy körömlakkal kezdenék, aminek ráadásul története is van: már tavaly is nézegettem az Avon 'Peppermint Leaf' árnyalatát, de nem tudtam, milyen minőségre számítsak. Nemrég viszont vettem egy másik Avonos lakkot (Perfectly Flesh, őt is érdemes csekkolni), és nagyon meg voltam vele elégedve, így a legutóbbi rendelésemhez felírtam ezt a mentaszínűt is. Egészen addig voltak fenntartásaim, amíg próbaképp fel nem kentem az egyik körmömre: egy rétegben is tökéletesen fed, könnyű felvinni, gyorsan megszárad. És a színe.. azzal mindent elmondok, hogy azonnal lemostam a körmeimről a lakkot, és lekentem ezzel a kezeimet és a lábaimat is. Azóta állandóan le-letekintek a kezemre és megállapítom, hogy ez aztán jó vétel volt, igazi kiegészítő.



A második termék egy testápoló, méghozzá a Rossmann egyik sajátmárkás példánya (Synergen bőrfeszesítő). Amikor hétvégén otthon voltam, 2-3 napig ezt használtam, és szinte ledöbbentem, mennyire selymes lett tőle a bőröm. Sokszor elmondtam már, hogy nagyon száraz a bőröm, és mivel ez a testápoló könnyű, gyorsan beszívódó fajta, nem gondoltam volna, hogy ilyen hatásos lesz. Azonnal telefonáltam anyukámnak, és félve megkérdeztem, hogy mennyibe került, mert a hatásából kiindulva ezres tételre számítottam. Tévedtem, nagyjából 500 Ft-ba kerül a 400 ml-es. Azóta már itt figyel az asztalomon a sajátom, és - el sem hiszem, hogy ezt mondom, mert eddig utáltam a vele járó macerát - alig várom, hogy esténként bekenjem vele magam.
Végül jöjjön az utolsó darab. Nemrég sajnos feltűnt, hogy már tízperces állás-mászkálás után nagyon fáj a lábam. A lábradír egy-egy szaladgálós nap után nagyon jól tud esni, főleg, ha jéghideg vízzel párosítjuk. Szintén Avonos a radír, amit most használok, méghozzá mojito illatú. Tényleg nagyon finom illata van, és kellőképpen hűsít is, nálam bekerült a kedvencek közé.

Ti próbáltátok már ezeket a termékeket? Mik a tapasztalataitok?

2 megjegyzés:

Bikira írta...

Azt a lakkot én is most rendeltem és azonnal szerelembe estem :) A testápolóhoz, pedig meghoztad a kedvemet, lehet kipróbálom én is.

Regina M. írta...

Eszméletlen jó ez a lakk, viszonylag könnyű vele szépen dolgozni, az egyetlen nehézség benne az, hogy nagyon el kell találni, hogy mennyi lakk kerüljön az ecsetre, különben túl sok lesz. :)
A testápolót pedig érdemes megnézned, kellemes, nyári textúrája van, ennyi pénzért meg még lehet is kísérletezni. :)