2011. április 2., szombat

Divatblogger-reggeli a Glamour-nál

Ha követitek a Glamour magazint Facebook-on vagy Twitteren, értesülhettetek róla, hogy péntek délelőtt egy bloggereknek szánt reggelit tartottak a szerkesztőségben. Ez egy nagyon kedves gesztus volt tőlük, így alig vártam, hogy elmeséljem nektek, mi is történt ebben a néhány órában.

Amikor kiderült, hogy idén divatbloggerek is akkreditálhatnak a Women of the Year gálára, rögtön eszembe jutott, hogy össze kellene gyűjteni a bloggereket, hogy segíthessük egymást. Ahogy azt korábban írtam, ez némiképp meg is valósult a gála előtt egy kötetlen beszélgetés formájában. A magazin szerkesztői főleg ezt az összefogást szerették volna meghálálni nekünk, és persze azt, hogy hírt adtunk az eseményről. Még soha nem voltam ilyen félig-meddig "hivatalos" reggelin, így azt gondoltam, hogy páran pirítóst eszegetve kellemesen elcsevegünk a divatról, ám a látványra, mely az iroda asztalán fogadott minket, szerintem senki nem volt felkészülve: sütihegyek, design-mignonok, szendvicsek, pogácsa, ráadásul mindenből annyi, hogy csodálom, hogy egyáltalán elfért az asztalon. Az elképesztően gyönyörű pohárdesszerteket és direkt nekünk készült sütiket a Sugar!-ból hozatták, és gondolom nem kell mondanom, mennyire finomak voltak. Nekem például két desszert és egy mignon után sikerült akkora édességdózist bevinnem, hogy az egyik, kb. 4x4 centis apróságot fél óra alatt tudtam csak legyűrni.


A jelenlévők száma is okozott némi meglepetést, ugyanis tényleg sokan voltunk - a végén még ki is kellett pakolni a székeket az irodából, hogy állva mindenki elférjen, de ne ugorjunk ennyire előre. Amikor megérkeztünk és kényelembe helyeztük magunkat Krisztina, a főszerkesztő "főhadiszállásán", Gergő, a Glamour Online szerkesztője teát és kávét hozott nekünk. Ez azért volt vicces, mert odafele úton, a vonaton pont a róla szóló cikket olvastam, és persze nem gondoltam volna, hogy cirka másfél óra múlva ő gyártja majd nekünk a teákat. Amikor teljes lett a csapat, mindenki egyenként bemutatkozott, majd kezdetét vehette a kötetlen, jó hangulatú beszélgetés, ahol megismerhettük egymást és a magazin szerkesztőit egyaránt. Közben jót nevettem, mert a következő számot bemutató falon felfedeztem az egyik fotómat, úgyhogy életemben másodszorra benne leszek a Glamour-ban.


Ezután pedig jött a feketeleves (persze ezt nem halálosan komolyan értem): be kellett mutatkoznunk a kamera előtt, és pár szót mondani a blogunkról. Nem vagyok az a tipikus bemondónő típus, így amikor azon kaptam magam, hogy csak én vagyok és a kamera, sikerült egy hihetetlenül szerencsétlen mondatot összeszednem. Mindenesetre rábízom a sorsomat a vágókra, remélem, varázsolnak belőle valami szalonképeset. Krisztina és a szerkesztők egyébként a délelőtt során rengeteg információt megosztottak velünk arról, hogy miért fontosak a bloggerek, miért kell népszerűsíteni a magyar tehetségeket, és persze a jövőbeli tervekből is hallhattunk párat. A reggeli végül ebédidőig is elhúzódott, majd kora délután egy kis Glamour-os ajándékcsomaggal, és még több élménnyel gazdagodva mentünk haza. Nagyon köszönjük a meghívást!

Fotók: Kredigra és Glamour Online

Nincsenek megjegyzések: