2011. március 8., kedd

Vibráló tavaszi színek

Tegye fel a kezét, akinek elege van a télből! Szinte látom az égnek repülő kezeket, úgyhogy úgy döntöttem, többet nem várok a tavaszi postokkal, még akkor sem, ha igazából télikabátban indulunk el otthonról. Bár nem vagyok az élénk színek szerelmese, ez az elhúzódó hideg engem is arra ösztönöz, hogy élénk, harsány színeket kívánjak magam köré. Most a H&M kínálatából gyűjtögettem nektek.

A dolog vicces vonatkozása, hogy múlt heti otthon tartózkodásom alatt találtam egy isteni lazacszínű szoknyát, ami anno még az anyukámé volt. Teljes extázisba kerültem tőle, anyum viszont nem értette, hogy viccelek-e, amikor azt kértem tőle, hogy kicsit vágjon le az aljából, hogy hordani tudjam. Pedig bizony már öt perc után azon kattogott az agyam, hogy mivel fogom viselni, és mivel csupa lenge, tavaszi darabbal tudnám legjobban kombinálni, így most még jobban várom a meleg időt.
Sokszor írtam már, hogy a színek nagy hatással vannak a hangulatunkra, így ha már nagyon le vagyunk törve, egy élénk felső vagy akár egy körömlakk kicsit megvigasztalhat minket. Személy szerint imádom, amikor a finom, nőies pasztellszíneket vad, fekete kiegészítőkkel párosítják, így egy olyan kontraszt jön létre, amire senki nem számít.

Persze vannak színek, melyeket ki nem állhatok: a citrom- és narancssárga például nálam szóba se jöhet, de piros ruhadarabom sincs. Mindig olyan színt válasszunk, ami passzol a személyiségünkhöz, és persze a kényelem is nagyon fontos. A tavasz - bár nem tudom, létezik-e még ez az évszak itthon - pont a megújulásról szól, így ilyenkor kiemelten fontos, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben. Az egyszerű, de nagyszerű lenge pamutfelsők rendkívül divatosak, és elég csupán néhány kiegészítő ahhoz, hogy minden napra jusson egy ütős szett. Lassan előkerülnek a szekrényből a szandálok, a lenge ruhák, melyeket az átmeneti időben harisnyával is hordhatunk. Annak ellenére, hogy tudom, milyen idegesítő reggel télikabátban elindulni otthonról, majd 2 óra múlva a kezedben cipelned a fél ruhatáradat, azt javaslom, mindenképp öltözzetek rétegesen, ez még egy indok arra, hogy beszerezzetek egy maxitáskát: valamiben el kell férnie a pulcsidnak, ha épp nincs szükséged rá..

3 megjegyzés:

GodMother írta...

Szerencsés vagy, hogy anyukád régi kincsei méretben passzolnak rád.

Én is rengeteg szép ruhát találok dobozokba pakolva a padláson, , pici átalakítással hordanám őket. Csak sajnos a csípőm 93 cm, anyukáménál kb. 7-8 cm-el is szélesebb...így marad az álmodozás...pedig azok a szoknyák, ruhák nagyon tetszenek. :)

Névtelen írta...

Nagyon jó a blog, egyszerűen imádom!!

Regina M. írta...

Nagyon köszönöm! :)