2011. március 8., kedd

Tiétek az elismerés!

Mostanában sok blogok közt terjedő úgynevezett díjat kapok, és az lenne a feladatom, hogy az arra alkalmas bloggereknek ezt továbbítsam. Úgy gondolom viszont, hogy minden blogger olvasómnak jár az elismerés, így egyenként senkinek nem küldtem tovább (na meg persze időm sincs rá..).

Azért gondolom ezt a dolgot így, mert amikor 2009-ben elkezdtem írni a blogot, nem gondoltam volna, hogy ilyen lehetőségekhez jutok általa, és ezekhez ti, az olvasók juttattatok hozzá. Szóval az én személyes blogger-díjam az összes olvasómat illeti. Ha jól értettem, a díjakkal az is együtt jár, hogy el kell árulnom magamról hét apró kis titkot, így most ez egy személyesebb post lesz, hogy kicsit többet lássatok belőlem, mint a Blogspot-adatlapom.

1. Minden szempontból biztonsági játékos vagyok. Nem szeretem a hirtelen jött, rossz meglepetéseket, mint amikor lepattog a körömlakkom, és nem tudom azonnal javítani, vagy épp elkenődik a szemhéjtusom, és nincs nálam tükör. A táskám épp ezért egy konkrét túlélőkészlet, egy könyvtől az újságon át a cukorkáig minden megtalálható benne.
2. Gyerekkori álmom, hogy megtanuljak dobolni. Kiskoromban zongorázni tanultam, de két év után meguntam, viszont a dobolás - finoman szólva - körülményesebb dolog. Mindenesetre ez egy olyan álom, amit előbb vagy utóbb meg szeretnék valósítani.
3. A nyár az én természetes közegem. Amikor este is világos van és süt a nap, ki lehet ülni az udvarra egy pohár borral és csak úgy lazítani - ezek a legboldogabb napjaim. A napozást viszont rosszul viselem, max. 10 perc után rohanok be az árnyékba, aztán persze egy kis hűlés után vissza.
4. Vegetáriánus vagyok, ráadásul borzasztóan válogatós is - erre nem vagyok büszke, viszont mindezek ellenére imádok enni. A reggeli például soha, semmilyen körülmények közt nem maradhat ki, képes vagyok hajnali 5-kor nekiállni és paradicsomos-mozzarellás teljes kiőrlésű paninit készíteni. Nagy szerelmem az olasz konyha, a vékony tésztás, ropogós pizzák, a bruschetta, a mozzarella caprese és a mindenféle jóval töltött piadina hatalmas kedvenceim.
5. Illatfüggő vagyok. Minden emlékem illatokhoz kötődik, és egyszerűen imádom, ha megérzem a kedvenceimet. A menta, a virágillat, a friss bazsalikom, az eső, az égetett cukor, a fényes magazinok - fel sem tudom sorolni azokat, amiket a legjobban szeretek.
6. A különböző hangulatokért is rajongok, például azért, amikor egy kedves ismerőssel, baráttal, barátnővel leteríthetek egy pokrócot a Duna-parton (persze olyan időben, amikor már lehet a fűben mezítláb mászkálni) egy jó üveg Chardonnay és néhány finom falat társaságában, és napnyugtáig beszélgethetek. A másik kedvencem, amikor a nyári szünetben kiülök a kertbe eszegetni, hallom a fűnyíró és a madarak hangját, és órákon keresztül csak nézelődöm. Ezek a kis hangulatfoszlányok képesek teljesen levinni alfába, és hetekre feltölteni energiával.
7. Talán viccesen hangzik, de nagyon félős vagyok. Utálok például kiselőadást tartani, vagy sok ember előtt szerepelni, ilyenkor bepánikolok, remeg a hangom, és persze égővörösre változik az arcszínem, amit különösen utálok. Ahogy "öregszem", azért lassan elkezdtem tudni kezelni ezeket a helyzeteket, de azért van mit fejlődnöm.

Ennyi lenne az én kis hetes listám, és persze komment formájában várom tőletek a ti kulisszatitkaitokat is, mert pont az a lényeg, hogy én is megismerhessem az olvasóimat.

4 megjegyzés:

Anna írta...

Néhány éve valami ilyesmit olvasva jutottam arra, hogy mi bizony ugyanolyanok vagyunk. Azóta ez már nem áll, de még mindig jó olvasni. :)

Regina M. írta...

Miért változott ez? Komolyan érdekel :)

Berta írta...

Úgy irigyellek a reggeliért. Tudom, h kell, de képtelen vagyok rá. Kb. 11ig semmi nem megy le a torkomon, így korán ebédelek. De amúgy kajaügyileg egyezik az ízlésünk. Habár nem vagyok vegetáriánus, nem szeretem a húst, elég ritkán eszek. És hát az olasz kaják jöhetnek minden mennyiségben.

Regina M. írta...

A barátom is képtelen 11 előtt enni, de sok ismerősöm is így van vele.. nekem már általános iskolában is az volt a nap legfontosabb étkezése, szigorúan Nickelodeon-t nézve! :D