2011. március 2., szerda

A nagy Lush teszt - Think Pink fürdőgolyó és Ma Bar habfürdő

Először is: nem győzök elnézést kérni, amiért ritkultak a postok. Rengeteg dolgom van mostanában, és az órarendem sajnos nem engedi meg, hogy annyit foglalkozzak a bloggal, amennyit szeretnék. Külön bocsánat azoknak, akik a divat kérdezz-felelek rovatba jelentkeztek, ígérem, hétvégén mindenkinek válaszolok! A Lush teszttel kapcsolatban kaptam pár visszajelzést, melyek szerint szeretnétek, ha folytatnám a tesztelést, így íme két imádni való termék tőlük!

Think Pink fürdőgolyó

Stílusosan pont Valentin-napon teszteltem ezt a fürdőgolyót, melyet már régóta ki szerettem volna próbálni. A sors iróniája, hogy legnagyobb meglepetésemre a golyóból színes papírszívecskék oldódtak ki, így nekem, a megrögzött Valentin-utálónak kijutott a jóból. A kép keletkezése is vicces történet: valószínűleg a szállítás során leestek a fürdőgolyóról a cukorkavirágok, viszont örömmel konstatáltam, hogy egy még maradt, így hiperóvatosan kiemeltem a zacskóból, és leraktam az asztalra, majd rögtön hoztam a fényképezőt. Filmbe illő pillanat volt, amikor a gomb lenyomása előtt kb. fél másodperccel az utolsó virág is megadta magát, és leesett, így kénytelen voltam abban az állapotában lefényképezni. Néhány szó magáról a termékről: ha igazi, romantikus, csajos-rózsaszín fürdőt szeretnél, válaszd ezt a fürdőgolyót! Kellemes illatával és intenzív pink színével azonnal befesti a fürdővizet, a cukorkavirágok lágyan elolvadnak, és ahogy azt már korábban említettem, színes, szívecske alakú konfettik is kioldódnak belőle, melyek - legnagyobb bánatomra - nem maradnak meg a víz felszínén, pedig úgy lényegesen jobb lenne a hangulat. Összességében szerintem a Creamy Candy habfürdő isteni cukorkahabja és a Comforter rózsaszín csábítása jobban megéri, viszont a Think Pink is jó választás ápoló összetevői miatt. Egyszer mindenképp tesztelni kell!


Ma Bar szilárd habfürdő

A Lush információi szerint ez a habfürdőt elvileg anyák napjára szánták, azonban akkora volt rá a kereslet, hogy áttették az állandó kínálatba. Egyszerre csak egy fél tömböt használtam fel, ami butaság volt, tekintve, hogy rengeteg habja van. Egyszerű elmorzsolni, szárazon is rendkívül krémes az állaga, és tényleg egy habtenger lesz a fürdőkádadban utána. El sem tudom képzelni, mekkora habja lenne, ha végig a zuhanyrózsából engedném rá a vizet, szerintem el sem fértem volna.. az illata engem nem a csokira emlékeztetett, mindenesetre kellemes, viszont mint minden habfürdő, ez is szárítja a bőrt, így hidratálót mindenképp használjatok utána. A habfürdő közepén található barnacukor-kockát én bőrradírként használtam, de akár mehet az is a vízbe, valószínűleg elolvadna. :)

4 megjegyzés:

GodMother írta...

A blogodon lévő lush posztokkal nagyon meghoztad nekem a kedvet, hogy én is kipróbáljam. Múlt héten voltam Pesten, és én is pont a Think Pink fürdőgolyót választottam. :) Nekem rózsaszín virágok voltak rajta. És imádtam, azt hiszem én is Lush rajongó leszek...vagy legalább is ha a fővárosba járok benézek a boltba.

Vettem még MRS. WHIPPY fürdőgolyót is, de ezt még nem próbáltam ki.

Regina M. írta...

Helyes, örülök neki :)
Egyetlen hátrányuk van ezeknek a termékeknek, mégpedig az áruk. A habfürdőket érdemes negyedelve használni (én félbetörni is alig bírom, szóval jó, ha van egy erősebb ember a háznál), a fürdőgolyókat viszont mindig egészben dobtam a vízbe, azokat nem tudtam eltörni.. épp ezért indult a rovat, hogy megtudjátok, mire érdemes kicsit többet szánni :)

a néma grófkisasszony írta...

think pinkkel én is megajándékoztam magam, de valami különleges alkalomra tartogatom... mindenesetre már az illata is csodás, ugyan egyelőre a fürdőszekrényben csücsül, mégis az egész fürdőszobában olyan finom gázok-gőzök terjengenek, hogy legszívesebben a levegőbe harapdálnék... :)

Névtelen írta...

Hali.
a habfürdőket én mindíg késsel vágom 4 felé, hátha ugy neked is könyebb.
a fürdőgolyóim pedig mind félbe vannak törve, van is róla videó youtube-on, ugy kell hogy egy csavarhúzót odaraksz az illesztéshez, és egy picit megütöd kalapáccsal (nálam ez úgy működik h beleszúrom a kést az illesztésnél és húskloffolóval elkezdem ovatosan ütögetni). és így félbe törik. ne asztalon csináld mert leesik :)
Ééés még anniyt hogy azoknál a fürdőgolyóknál, ahol több réteg van benne ott ez nem működik :) pl dragons egg, mrs whippy, twilight stb... :) remélem segítettem valamennyit.