2011. március 30., szerda

A nagy Lush teszt - Snow Fairy tusfürdő

Tudom, ismét sikerült eltűnnöm. Egy jó kis tavaszi betegség teljesen ágynak döntött, de a gyömbérteának és a pozitív hozzáállásnak köszönhetően már jól vagyok. A termék, melyet ma bemutatok nektek, megér egy önálló postot, ez pedig a Lush téli Snow Fairy tusfürdője.

Talán már említettem, hogy húsz éves korom ellenére néha hajlamos vagyok ötéves kislányként viselkedni, így talán ennek is köszönhető, hogy bolondulok a klasszikus, "rózsaszín" rágógumi-illatért. Olyan terméket azonban eddig nem találtam, ami tényleg visszaadta volna ezt a számomra nagyon kedves illatot, így el tudjátok képzelni, mennyire örültem, amikor tavaly télen felfedeztem a Lush Snow Fairy nevű ajakszínezőjét. Amikor megvettem, még csak a színe vonzott, de amikor hazafele menet kitekertem a kis tégelyt, szerelembe estem. Olyan illata van, mintha száz csomag "gyerekorbitot" belesűrítettek volna, így a vásárlást követő napokon folyamatosan "rájártam", és egész álló nap azt szagolgattam. A második beszerzésem a termékcsaládból a Bubblegum ajakradír volt, mely szintén ezt az isteni aromát kapta, ráadásul további bűnözést is rejt magában, mivel ehető. Bevallom, volt már olyan, hogy "csak úgy" belenyúltam a kisujjammal, és lenyaltam az ajakradírt, de aztán rájöttem, hogy jézusom, szörnyű vagyok, és leálltam.

fotó: musingsofamuse.com

A sors végül úgy hozta, hogy nemrég elmentem egy Lush állásinterjúra (a dolog még mindig folyamatban van, úgyhogy szurkoljatok), és az interjú végén a lányok a raktárból előhalásztak nekem egy ott tengődő 500 grammos Snow Fairy tusfürdőt. Életem egyik legjobb beruházása volt, bár igazi tortúra volt, hogy a megfázás miatt eleinte nem érezhettem az illatát. Egyik reggel aztán feltűnt, hogy jé, érzek illatokat, így rögtön rávetettem magam a helyes félliteres rózsaszín flakonra, és ezzel megpecsételődött a sorsom: ez a legjobb illat, amit valaha éreztem. Ugyanúgy benne van az ajakszínező kislányos rágóillata, de ez meg van bolondítva valami megmagyarázhatatlan gyümölcsösséggel, ami még imádnivalóbbá teszi az egészet. Az állaga is nagyon kellemes, már-már zselés, így nagyon kevés is elég belőle, ráadásul zuhanyzás közben azt tapasztaltam, hogy a flakonból kinyomva még jobb illata van. Ezek után minden egyes fürdés igazi illatterápia nekem, és bár lehet, hogy a tavaszi idő is közrejátszik, de mióta használom, sokkal jobb kedvem van, és sokkal könnyebben vetem bele magam egy nehéz napba. Hogy miért írtam le ezeket nektek? Legközelebb, ha a Lush-ban jártok, emeljetek le a polcról egy ajakradírt, egy ajakszínezőt, vagy egy Godmother szappant (szintén ezzel az illattal), és bár tavasszal hótündérek nem lehettek, tavasztündérek azért igen!

2 megjegyzés:

Andi írta...

A snow fairy karácsonyi limitált cucc, nem tartják mindig sajnos.

Regina M. írta...

Tudom, de pl. múlt pénteken még egy csomó Glögg volt, pedig az is karácsonyi, ki kell fogni.. ezt a Snow Fairy-t is márciusban vettem :)