2011. március 19., szombat

Glamour Women of the Year 2011

Hát igen, ez is megvolt. Sokszor írtam már nektek, hogy amikor elindult a blogom, az egyik legnagyobb álmom az volt, hogy egyszer részt vehessek ezen a rendezvényen. Nagyjából a gálát követő reggel esett le, hogy igen, tényleg ott voltam, és mivel ezt többek közt az olvasóimnak is köszönhetem, a legkevesebb, hogy elmesélem, mi történt ezen a csodás estén.

Egy kis előzmény: pár hete Dáviddal, a Je Suis Un Prince bloggerével kitaláltuk, hogy a rendezvény tökéletes apropó arra, hogy egy kicsit összebarátkozzunk a többi divatbloggerrel. Március 17-én tehát tettünk egy kis kitérőt, és kora este egy kávézóban találkoztunk velük, majd együtt villamosoztunk el az UP! elé. A lelkesedésen (főleg a hajakon) valamennyit rontott az, hogy szakadt az eső, de amikor megpillantottuk a híres pink szőnyeget, minden negatív gondolatunk elszállt.

Tóth Gabi leült mellénk, Kredigra pedig megörökítette

A regisztráció gyors volt, így hamar megkaptuk a helyesen csillogó fekete Glamour-os karszalagunkat, majd beléptünk az év divatszentélyébe. Mivel a néhány óra alatt lebonyolított hajvágás, körömfestés, öltözködés, vonathoz rohanás rendesen megtépázta az idegrendszeremet, rögtön a bárpult felé vettem az irányt, ahol egy itallap fogadott a legnépszerűbb koktélokkal, pezsgőkkel és borokkal. Meglepve vettem észre azonban, hogy árat nem tüntettek fel az italok mellé, így kicsit félve rendeltem meg az első koktélomat, nehogy elmenjen rá az egész estére szánt pénzem. Végül kiderült, hogy feleslegesen aggódtam, ugyanis a bár ingyenesen működött, ez azonban nem jelentette azt, hogy este 8-ra mindenki részegen fetrengett, inkább oldott és kellemes volt a hangulat - lám, mégis létezik kulturált alkoholfogyasztás.

Maróy Krisztina köszönti a vendégeket

Egy-egy koktéllal a kezünkben később megcéloztunk egy kényelmes kanapét, ami egyszerűen csodás helyen volt, beláttuk a Glamour falat, a színpadot és a táncteret egyaránt. Közben irigykedve figyeltük azokat a hírességeket, akik a VIP-bárban falatoztak és húszperces sorban állás nélkül juthattak az italokhoz, majd egy fiúnak hála kiderült, hogy mi, bloggerek is ehhez a részleghez tartozunk, ami szerintem egy végtelenül kedves gesztus volt a szervezőktől. Fél 10 felé kezdetét vette a díjátadó, mely gyorsan és zökkenőmentesen zajlott (a nyerteseket nem sorolom fel, remélem már mindenki kívülről tudja őket), majd kezdetét vette a buli, ami a koktéloknak köszönhetően az első perctől fogva fergeteges volt. A zene tökéletesre sikerült, alig lehetett elférni a táncparketten, így gyakran tettünk egy-egy felfedezőutat az épületben. Egyszer csak összefutottunk Palvin Barbarával, akinek nagyon örültem, mert neki szurkoltam a legjobban, hogy elnyerje az év modellje díjat, és ez sikerült is. Gyorsan elmondtam Barbinak, hogy gratulálok, és én is rá szavaztam, aminek annyira örült, hogy két puszit is kaptam tőle, majd egy közös fotót is készítettünk. Ezután már tényleg nem maradt más dolgunk, mint a bulizás - közben Dávid emelkedett hangulatában bemutatott Axente Vanessának - ami tényleg nagyon-nagyon jó hangulatúra sikerült. Mindenki közvetlen volt és jókedvű, egyetlen dologgal nem értettem csupán egyet az est folyamán: nem Fehér Balázs lett a legsármosabb férfi. Ezt azért muszáj megemlítenem, mert akárhányszor feltűnt a tömegben, kétméteres körzetben oldalra biccentett fejjel bámulta őt minden lány, így a kisugárzással nem volt gond.

Palvin Barbival és Dáviddal

Visszaugorva a buli elejére, szerencsére sikerült összefutnom Maróy Kriszinával, akinek Abodi Dóra ruhája egyszerűen gyönyörű volt, és hatalmas köszönettel tartozunk neki, amiért egyáltalán meghívott minket, és persze amiért ilyen lelkesen támogat minket, divatbloggereket. A másik köszönetnyilvánítás Szimon Ágnes Nórának, a Zoe Phobic tervezőjének jár a csodálatos ruháért, ami rajtam volt. Egyáltalán nem túlzok azzal, ha azt mondom, ez a gála életem legjobb estéje volt, így remélem, még sok-sok ilyenben lehet részem.

3 megjegyzés:

Tündéri Lonka írta...

tényleg meseszép a ruhád :)

Lugasi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Johanna írta...

Csodás lehetett! Köszi az élménybeszámolóért :)