2011. február 17., csütörtök

A nagy Lush teszt - cukorkafelhők és frissítő fuvallatok

Még mindig számos Lush termékteszttel jövök nektek, hála a cég nagylelkű netes akciójának. Most néhány kedvencemet mutatom be nektek, majd a post végén szavazhattok arról, hogy mely termékekről olvasnátok szívesen.

Eau Roma Water arctonik

Mivel nagyon száraz a bőröm, a tonik használata nálam kész öngyilkosság, viszont tudom jól, hogy a sminklemosós arctisztítás után is van mit lemosni a bőrről. Örömmel olvastam a Lush alkoholmentes, levendula- és rózsavizet tartalmazó tonikjáról, és meg is rendeltem a 100 milliliteres adagot. A furcsa, erős, anyukám szerint öregnénikre emlékeztető illatát szokni kell, viszont később esélyes, hogy nagyon megszereted. Már nekem is az a napom fénypontja, amikor sminklemosás után az arcomra fújok a frissítő permetből, majd egy vattapamacs segítségével letörlöm. Érdemes akár hűtőbe is tenni, egy-egy a mai naphoz hasonló frontokkal és hóviharokkal tűzdelt napon jól tud esni a hűvös energialöket.

Grass tusfürdő

Ez a darab az ingyen ajándékok táborát gyarapította a csomagomban, de mivel már korábban hallottam róla, izgatottan szippantottam bele a csábos zöld tubusba. Amit ígértek, tényleg igaz: frissen vágott fű illata érződött ki belőle, viszont bőrre kenve már emlékeztet a klasszikus "férfiillatú" tusfürdőkre, így a barátodnak is tökéletes ajándék. Azoknak is ajánlom, akik hozzám hasonlóan elhitték, hogy a múlt heti 15-20 fokos hőmérséklet örökké tart, és most visszazökkentek a téli depresszióba. Csak csukd be a szemed, és képzeld magad elé, ahogy másfél órája tologatod a fűnyírót - ugye rögtön nem hiányzik annyira a napsütés? ;)



Creamy Candy habfürdő

A nyereményjáték során szerzett Bunty csomagban már volt egy Candy habfürdő, és ha elárulom, hogy újra rendeltem belőle, akkor rájöhettek, hogy az egyik kedvencemről van szó. Butuska módon először az egész tömböt elhasználtam, majd a felét, majd rájöttem, hogy a negyede is bőven elég, így még az árát is nagyon megéri. A közepén lévő cukorkavirág csak fokozza a csodás vaníliaillatú hableány-hangulatot, viszont utána érdemes hidratálót használni, mert eléggé szárít. Vesd be egy szomorkás, esős napon, vagy pont azért, mert csodás kedved van!

American Cream hajkondicionáló

Vékony szálú, lelapulós, semmilyen hajam van, így az ápolására nagy hangsúlyt kell fektetnem. Az American Cream-ről sok jót hallottam, ráadásul állítólag ez az egyik legjobb illatú Lush-termék, így ezzel rögtön meggyőztek. Eper, narancs és vanília shake keveredését ígérték a balzsamban, ám amikor megszagoltam, kicsit csalódtam, én csupán egy félig-meddig felismerhető vaníliaillatot éreztem. Hatalmas hátrány, hogy az én hosszú, vékony, erőtlen ujjaimat igencsak megdolgoztatta a palack, alig bírtam kinyomni belőle egy kis adag balzsamot. Viszont tényleg elég belőle egy kevés, és a hatása olyan, mintha egy regeneráló pakolást rajta hagytunk volna fél órán keresztül. Az illata sokáig érezhető, így teljesen megérte.

Nos, mivel alapjáraton nem tudom, hogy mennyire érdekel titeket ez a rovat, így szavazásra bocsátom a dolgot. Felsorolom azokat a termékeket, melyekről még nem írtam tesztet, és írjátok meg kommentben, hogy melyikről olvasnátok szívesen! Íme a lista: Ma Bar, Bearded Lady habfürdők, Keep it fluffy, Cinders és Think Pink fürdőgolyók, C-vitaminos toniktabletta.

4 megjegyzés:

Lolka írta...

Nagyon tetszik a rovat! Mindegyikre kíváncsi lennék! :)

GodMother írta...

Nekem is tetszik! Bátran oszd meg velünk a többi Lush élményedet is. :)

Névtelen írta...

Engem is érdekel mindegyik! :)

bubble írta...

engem is:)