2011. február 3., csütörtök

A nagy Lush teszt - Bubblegum ajakradír és Comforter habfürdő

Ismét egy dupla Lush-poszttal jelentkezem nektek. Mivel kedden volt a szülinapom, és pont volt egy kihagyhatatlan Lush-akció, rendeltem magamnak egy csomagot, ami pont ma érkezett meg, így egyik darabját, az ajakradírt már teszteltem is. Ígérem, a habfürdőről is mindent megtudhattok!

Bubblegum Lip Scrub, 25 g

Már kb. ősz óta szemeztem ezzel az ajakradírral, mert bolondulok mindenért, ami rágó- vagy cukorkaillatú. A téli, hideg szél alaposan ki is kezdte a számat, így a fogkefés-radírozós megoldás már nem volt elég. Amikor elkezdtem összeállítani a szülinapi csomagomat, nem is volt kétség, hogy a Bubblegum is a virtuális kosaramban landol. Már mondtam nektek, hogy a Snow Fairy illatokért egyszerűen megőrülök, így amikor megtudtam, hogy ugyanazt az illatkeveréket tették ebbe is, nagyon megörültem. Amikor kibontottam, meg is győződhettem róla, hogy ugyanaz az isteni "gyerekorbit-illat" terjeng, amit vártam, így rögtön ki is próbáltam. Kicsit kenhetőbb állagra számítottam, de így is elég egy kis mennyiség belőle. Nagyjából fél percig masszíroztam vele a számat, majd - most figyelj - az egészet bűntudat (és mérgezés) nélkül lenyaltam. Rögtön arra gondoltam, hogy ilyen érzés lehet megenni egy Snow Fairy ajakbalzsamot, szóval inkább vissza is csavartam a kupakot, mielőtt megettem volna az egész tégellyel. A szám utána bársonyos és hidratált volt a hozzáadott jojobaolaj miatt. Minden édesszájúnak ajánlom!


Comforter habfürdő, 100 g

Amikor megnyertem a Bunty csomagot, tudtam, hogy a Comforter marad utoljára, hiszen az nézett ki a legjobban, és neki volt a legjobb illata is. Mivel a kísérőcetlit nem találtam, nagy dilemma volt, hogy vajon ez Candy Cane, vagy Comforter, de egy kis netes kutakodás után kiderült, hogy ez az utóbbi kicsi, 100 grammos változata (webshopban csak 200 g-os létezik). Tapasztalataim szerint felesleges egy egész tömböt egy fürdésre elhasználni, így én a felét használtam (egy-egy jól irányzott karateütéssel akár a negyedét is le lehet törni), de így is nagyon-nagyon meg voltam vele elégedve. Izgatottan morzsoltam a csap alatt a kis illatfelhőt, majd teljes oviskislány-extázisba estem, amikor megláttam, hogy rózsaszín a fürdővíz, a cukorkaillat és a hatalmas habtenger stílusosan már csak hab volt a tortán.

Félbetörve

Boldogan merültem el a vattacukor-habokban, majd egyórás lubickolás elteltével vérző szívvel engedtem le a kádból a pink csodakoktélt. Elárulom, hogy hiába öblítettem ki a kádat utána, azóta érezni az illatát, így még alternatív potpourri-ként is funkcionál. Ennek a terméknek biztos minden lány örül, így ha semmi ötleted, hogy mit vegyél a barátnődnek, nagyon ajánlom a Comfortert, akár csoki helyett is.

Leengedés előtt


A fotókat én készítettem, az utolsó telefonos, így bocsánat a minőségért!

7 megjegyzés:

Violet írta...

A Comforter habfürdő mennyire hidratál? Én a Cream Candy habfürdő golyót próbáltam ki, és bár nagyon szuper illata van, az én amúgy is száraz bőrömet nagyon kiszárította.:( Tipp?:)

sunbeam írta...

Én is néztem ezt az ajakradírt és nagyon tetszik. Mennyire volt kiszáradva a szád amikor használtad és mennyire lett utána sima? Tehát mennyire radírozza le a bőrréteget? /bocs, de nem tudok fogalmazni :D/

Regina M. írta...

Nekem nagyon száraz a szám, ráadásul estére elfelejtettem bekenni ajakápolóval, szóval konkrétan cserepes volt. Utána kellemes volt a tapintása, és egy vékony réteg Primus-szal egész nap elvoltam. Viszont hatalmas kísértés, én már másodszorra dugtam bele a kisujjamat, és nyaltam le, szóval el fogom dugni, mielőtt elveszítem a kontrollt és kiskanállal megeszem. :D

@Violet: eddig amit próbáltam Lush habfürdőt (Comforter, Creamy Candy, Bearded Lady, Ruby Red Slippers), egyik sem hidratált sajnos. Nekem is nagyon száraz a bőröm, de a rózsaszín víz ellensúlyozta a csalódást.. hozzá kell tenni, hogy a "bolti" habfürdőt egyáltalán nem bírja a bőröm, szóval ez még mindig fényévekkel jobb.. neked mindenképp ajánlom a Butterball fürdőgolyót, na az olyan, mintha hidratáló olajban fürödnél :)

sunbeam írta...

Köszi szépen, szerintem adok neki én is egy lehetőséget :).

hl írta...

Ami ki van rakva neked kép, tuti a Comforter? Mert nekem az nagyon Candy Cane-nek tűnik...

Regina M. írta...

hl, nekem is adódtak problémáim ebből, mert elfelejtettem megtartani a Bunty csomag cetlijét, de onnan is Comforterre emlékeztem. Viszont tudom, hogy egy az egyben Candy Cane-nek néz ki, úgyhogy elkezdtem kutatni, és kiderült, hogy kétféle Bunty csomag van, és abban, amit én kaptam, a sárgában, 100 grammos Comforter van. Aztán ki tudja, lehet, hogy az enyémbe Candy Cane került, de mivel az egy alapvetően karácsonyi termék, és az enyémet korábban csomagolták, szerintem csak az van, hogy a 100 grammos máshogy néz ki. :)

Kristóf írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.