2011. január 27., csütörtök

A nagy Lush teszt - Snow Fairy ajakbalzsam & Ruby Red Slippers habfürdő

Ha kipróbálok egy-egy nagyon jó terméket, azt szeretem megosztani veletek, mert bizony én is csalódtam már sok-sok kozmetikumban, viszont voltak nagyon jó felfedezések is (például a Primus ajakápoló). A Lush termékei nagyon népszerűek világszerte, így most ezeket fogom tesztelni nektek.

Őszinte leszek, alapjáraton úgy gondoltam, hogy nem tudom megfizetni a Lush isteni illatú dolgait, de aztán úgy alakultak a dolgok, hogy mostanában egyre több kozmetikumukkal kerültem közeli viszonyba. Mivel akkora szerencse ért, hogy múlt héten nyertem tőlük egy ajándékcsomagot, és a szülinapomra is csupa Lush-t kértem, remélem, heteken keresztül írhatom nektek a beszámolókat. Induljon is a sorozat az első két termékükkel, amit kipróbáltam:

Snow Fairy Lip Tint (ajakszínező-ajakápoló), 10g

Már egy magazinban szemezgettem ezzel az ajakápolóval, aztán amikor megtudtam, hogy gyerekorbit-illata van, rögtön akartam. Sajnos a karácsonyi bevásárlást pont olyan bevásárlóközpontokban ejtettük meg, ahol nem volt Lush üzlet, így esélyt sem láttam arra, hogy megvegyem. Ám amikor megpillantottam egy Lush standot pont velem szemben, szinte felvisítottam az örömtől. Bár nem volt olcsó, de azzal győztem meg magam, hogy sokáig elég, és a Carmex is egy ezres, így megvettem. Már a kocsiban kibontottam, és utána egy álló napig folyamatosan szagolgattam, és igen, még a barátom is rájárt titokban (mármint szagolgatni, nem magára kenni). Tényleg isteni illata van, és a színe is kellemes rózsaszín, viszont szegény hiperszáraz számat nem hidratálja eléggé. Rúzsnak viszont több, mint kiváló, mert nem túl harsány, és sokkal kényelmesebb, mint egy vastag rúzsréteg. December óta használom, és még mindig majdnem tele van, így ez egy nagyon jó vétel volt.



Ruby Red Slippers habfürdő

Még 2009 karácsonyára vettem anyukámnak egy Christmas Cracker ajándékcsomagot, és szegény Ruby Red Slippers azóta árválkodott a fürdőszobában. Senki nem mert vele fürdeni, mert féltek, hogy csillámosak lesznek. Hiába mondtam, hogy egy gyors zuhany segít a dolgon, nem hittek nekem. Így múlt héten, amikor megéreztem magamon a téli megfázás első tüneteit, gyorsan engedtem magamnak egy kád forró vizet, és belemorzsoltam a habfürdőt. Őszintén szólva mindezt eléggé félve tettem, mivel a bőröm annyira érzékeny, hogy habfürdő helyett is Gabi tusfürdőt használok, és ennek a Lush példánynak akkorra már szerintem bőven lejárt a szavatossága. Amikor láttam, hogy az otthoni csekély víznyomás ellenére elkezdett habzani, nagyon megörültem, a vérvörösre festett fürdővíz pedig csak hab volt a tortán. Utólag rájöttem, hogy lehet, hogy elég lett volna a fele is, legközelebb így csinálom majd. Nagyon kellemes, forraltbor-illatú gőzök terjengtek a fürdőben, és nagyon nehezemre esett kimászni a kádból. A bőröm nagyon jól viselte a dolgot, sőt, még testápolóra sem volt szükségem aznap, szóval a Lush tényleg tud valamit.


Nektek melyik a kedvenc Lush terméketek?

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

A snow fairy szezonális és csak karácsony táján lehet kapni, mi?
Lázba hoztál, de a webshopban már nincs :[

Regina M. írta...

Igen, sajnos szezonális, jövő télen lesz legközelebb, de Vaterán és eBay-en szerintem próbálkozhatsz :)
Egyébként ha bemész az egyik üzletbe, az eladó biztos mutat pár olyan terméket, aminek hasonló illata van. :)

Violet írta...

A Snow Fairy tényleg csak ajakszínező, ha olyat szeretnél ami jobban hidratál akkor ajánlom a narancsos-csokis Whip Stick-et! Nekem nagyon bevált és annak is isteni illata van!

Regina M. írta...

Köszi a tippet, én most nagyon rákattantam a gyógyszertári Primus ajakápolóra, elképesztően jó.. de legközelebb lehet, hogy tesztelem :)