2011. január 30., vasárnap

A nagy Lush teszt - Butterball fürdőgolyó

Tegnap este elkezdtem tesztelni a Lush nyereményem első darabját, és kb. tízpercnyi hezitálás után a Butterball fürdőgolyónál döntöttem, íme a tapasztalataim:

A cég hivatalos oldala szerint Gwyneth Paltrow és Sarah Jessica Parker egyik kedvenc Lush termékéről van szó, így egyszerű földi halandóként úgy tartottam a kezemben a vaníliakrémet és kakaóvajat is tartalmazó fürdőbombát, mintha legalább egy hatalmas aranyrögöt fogtam volna. Kényelmesen behelyezkedtem a kádba, majd szigorúan száraz kézzel bedobtam a vízbe a terméket. A csobbanás után rögtön elkezdett oldódni a golyó, pont úgy, mint a pezsgőtabletta, ekkor már látszódtak a kioldódó kakaóvaj-darabkák, és megcsapott az isteni ylang-ylang illat is, melynek alapjáraton is nagy rajongója vagyok.

Fotó: Flickr

Nagyjából fél órát töltöttem a kádban, de már percek után éreztem, hogy az olvadt kakaóvaj bevonta a bőrömet, ez már magában is felért egy luxuskezeléssel, legalábbis nekem mindenképp. Annak külön örültem, hogy megúsztam a testápolót, mert amikor megszáradt a bőröm, még mindig éreztem a fürdőgolyó jótékony hatását, nagyon selymes lett tőle az amúgy extra száraz bőröm. Mindenképp azt ajánlom, hogy a Butterball használata után ne törölközzetek meg, viszont ne felejtsétek el átmosni a kádat, miután leengedtétek a vizet! Azok, akiket zavar, ha olajos tapintású a bőrük, inkább más fürdőgolyót válasszanak, viszont mindenki másnak bátran ajánlom, mert hiába az illatorgia, semmi baja nem lett tőle az érzékeny bőrömnek, pedig eddig csak babáknak való tusfürdőt használhattam, örülök, hogy ez most megváltozott.

Te próbáltad már a terméket? Milyen tapasztalataid vannak?

2 megjegyzés:

Strausz Kinga írta...

Szia!
Kukkants be hozzám, találsz ott valamit! :)
http://tunderilonka.blogspot.com/

Névtelen írta...

Sziasztok!

Sok szeretettel ajánlom: :)

http://www.expressz.hu/egeszseg/termek/hirdetes-25392752/