2011. január 18., kedd

Kérdezz!

Én magam is számtalanszor kerültem korábban olyan helyzetbe, hogy megvettem egy-egy ruhát, ami aztán évekig kallódott a szekrényben, mert nem tudtam, mivel hordjam. Eddig szerzett tapasztalataimat szeretném interaktívabban is megosztani veletek, így úgy döntöttem, Divat Kérdezz-Felelek nevű rovatomban ti lesztek a főszereplők: Nem tudod, mivel vedd fel az új ruhád? Nem vagy biztos benne, milyen színek mennek egymáshoz? Szeretnél egy jó bőrdzsekit, de nem tudod, melyik fazont válaszd? Mindenféle divattal és öltözködéssel kapcsolatos kérdést várok tőletek, és ígérem, mindenkinek gyorsan válaszolok majd - mégpedig itt, a blogon, hogy mások is tanulhassanak belőle! Létrehoztam nektek egy e-mail címet is, melyet oldalt láthattok, és őszintén remélem, hogy megtiszteltek a bizalmatokkal, és sok-sok kérdéssel árasztotok majd el.
Puszi mindenkinek,
R.

Nincsenek megjegyzések: