2011. január 23., vasárnap

Divat kérdezz-felelek: Retro divat a szekrény aljáról

Második kérdezőm olyan témát hozott fel, melyet a blogon magamtól lehet, hogy soha nem említettem volna: a pöttyös darabokat. A pöttyök azonban tudnak nagyon izgalmasak is lenni, megmutatom, hogyan!

"A szekrényem alján találtam egy sárga alapon sötétzöld aprópöttyös, háromnegyedes ujjú felsőt. Megtetszett, bár nem öltözködöm éppen színesen. Viszont egy sima farmerral talán túl egyszerű lenne. Mivel dobhatnám fel?"

A pöttyökről nekem automatikusan a bájos, retro stílus jut eszembe. Az említett felsőhöz én mindenképp ennek a stílusnak megfelelő kiegészítőket választanék. Az elkészített összeállításban szinte adta magát az indigókék farmer, mert a maga egyszerűségével tökéletesen illik a sárgához és a zöldhöz. Az alapvetően tavaszi színeket fáradt vintage-barnával egészítettem ki, hogy erősítsem a "régies" hatást. A turkálókban nagyon jó, és néha kiváló minőségű kiegészítőket találhatunk, egy vastag öv például nagyon jól mutat ezekhez a darabokhoz. A balerinacipő szintén nagyon bájos, de ha kicsit bátrabb vagy, választhatsz hozzá oxford stílusú fűzős cipőcskét is. Egy egyszerű, kényelmes vászoncipővel is el tudom képzelni az összeállítást, de az - csakúgy, mint az összes többi kiegészítő - ne pöttyös legyen. Nagyszülők, idősebb rokonok szekrényében mindig akad egy vintage "titkárnőtáska", és ha már hiányoznak a nyári színek, a körömlakkodban is visszaköszönhetnek a felső színei. Már csak az hiányzik, hogy fésülj Twiggy-s oldalválasztékot a hajadba, és vegyél fel egy vintage kalapot. Persze én, akinek semmilyen sapka és kalap nem áll jól, megértem, ha ezt a lépést kihagyod. Remélem, tudtam segíteni!


polka dots

2 megjegyzés:

Vadpulyka írta...

Köszönöm szépen. ^^

Andrea Kollar írta...

Szia! Sok (divat)blogot olvasok egy ideje és októberben én is belevágtam a blogolásba,de a te blogoddal még valahogy nem találkoztam,vagy lehet hogy igen,de ma jött el az az idő,hogy rendesen beleolvassak.Az újaktól kezdve a tavalyi bejegyzéseidig egy csomó mindent elolvastam,annyira tetszett minden,amit írtál!Nagyon jó olvasni,bármiről is szól a cikk,teljes mértékben lekötött az olvasgatás :) Gratulálok és így tovább :) Andi