2011. január 30., vasárnap

Divat kérdezz-felelek: Rebi hússzínű táskája

Sajnos egy rövid betegség miatt pár napra kiestem a bloggerek soraiból, viszont visszatértem újult erővel, és egy új kérdéssel:

"Kb. egy éve vettem egy hússzínű táskát a Mango-ban. Gondolom sokaknak beugrik, hogy melyikről van szó. Akkor nagyon megtetszett a színe, most viszont hónapok óta a szekrényemben áll, mivel semmivel nem tudom felvenni. Mivel hordhatnám, hogy jól álljon?"

Akár a kicsit lazacosabb, akár a bőrszínű árnyalatáról is legyen szó, a naturális, ún. "nude" színek soha nem mennek ki a divatból. Egy hússzínű táska ugyanolyan alapdarab lehet, mint egy fekete, ebből pedig kiderül, hogy végtelen sok formában ki lehet használni. Nagy kedvencem, ha szürkével párosítják, legyen az szürke felső, kardigán, vagy farmer. A romantikus, fodros darabokkal szintén nagyon jól mutat, melyek most, télen jobb kedvre derítenek, tavasszal pedig szintén nagyon stílusosak. Egy virágos kitűző, vagy egy gyöngyös fülbevaló akár már egy ezresért is beszerezhető, így nem kell vagyonokat költened a táskádhoz illő kiegészítőkre. Ne felejtsd el, hogy "a táska színe egyezzen meg a cipőével" szabály már rég kiment a divatból, így bátran hordhatod a hússzínű táskát egy fekete szandállal is. Azt is meg kell említenem, hogy mivel nem mutat jól a nude stílus: pirossal, barnával és élénkebb színekkel nem ajánlom, és kivételesen feketével sem, mivel túl nagy kontrasztot alkotna a táskával. Remélem, tudtam segíteni!

nude

2 megjegyzés:

Rebi írta...

Köszi szépen!

Regina M. írta...

Én köszönöm, hogy kivártad :)