2010. december 28., kedd

Legyen tökéletes a szilveszteri buli!

Az év utolsó napja általában az a nap, amikor mindenki tündökölni akar - csinos ruha, szépen belőtt haj, smink, nem mindegy azonban, hogy hogyan választjuk meg az aznapi öltözékünket, ma ebben segítek nektek.

Először is szeretnék néhány tanácsot adni a bulizás előtti néhány órára: bármennyire izgulsz, aludd ki magad, akár délután is, hogy éjfél előtt ne kelljen jégkockás vödörbe lógatnod a fejed, hogy ébren megvárhasd a koccintást. Napközben fontos, hogy egyél, lehetőleg valami könnyű ételt. Érdemes minél korábban elkezdeni a készülődést, mert még mindig jobb besütött hajjal, köntösben a tv előtt kivárni a maradék időt, mint futva, egyik kézzel sminkelve, másik kézzel fogat mosva készülődni. És most következzen a legérdekesebb kérdés, a ruha:

Kinti buli:

Alapvetően kétfajta szilveszteri bulira készítettem nektek szetteket: olyanokra, amikhez ki kell mozdulni (azaz a szórakozóhelyeken tartott bulik), és olyanokra, amikre csak elég egy taxiba beülni (házibulik). A kültéri bulizást senkinek nem ajánlom jó szívvel. A "kimozdulós" bulikhoz értelemszerűen jobban be kell öltöznöd. Soha nem tudhatod, hogy mennyire fogják fűteni az adott helyet, így jobb biztosra menni. Most bátran bevetheted azt a flitteres felsőt, amit évek óta őrizgetsz a szekrényedben, mert ez a stílus most egyszerre vintage és modern. Egy sötét skinny farmerrel és hajpánttal kombinálva kényelmesen fogod érezni magad, de azért legyen egy sál vagy kardigán a táskádban. Ehhez a szetthez egy vadító arany körömlakkot ajánlok.
A második összeállítás a merészebb, bohókásabb lányoké. A "nagymamás" oversize pulcsihoz kell egy adag bátorság, de a Szilveszter amúgy is erről szól: ha veszel alá legginget (ha rám hallgatsz, rögtön hármat, de ha fázósabb vagy, mehet alá egy forrónadrág is, ami nem látszik a pulcsi alatt), és egy hanyagul megkötött bakancsot, abszolút kényelmesen tudod majd átmulatni az év utolsó éjszakáját. Rágógumiszínű körömlakk ehhez a szetthez kötelező! A harmadik buliszett a divat szerelmeseinek szól - a csíkos, laza szabású felső mindig divatos, a flitteres kabátka pedig merész, de észbontó - ehhez már csak egy indigó farmer és egy oxfordi iskoláslánykák stílusát idéző cipőcske kell, na meg persze egy szürke körömlakk, pont ahogy a Chanel kifutóján láttuk.

Benti buli:

Személy szerint a házibulikat sokkal jobban szeretem, mint a világraszóló, több ezer fős partikat, de gondolom, ezzel nem vagyok egyedül. Csak tőled (vagy a házigazdától) függ, hogy mennyire tekeritek fel a fűtést, és ugyebár minél melegebb van, annál kevesebb ruhadarab kell (ha fiú a házigazda, elég csak ennyit említened ahhoz, hogy felvehesd az áhított koktélruhát). Ezek alapján sokkal több lehetőséged van arra, hogy a részletekre is figyelj. Egy csodás, kékes-zöldes árnyalatú selyemruha - valljuk be - nem olyan darab, amit nap mint nap hordhatunk, épp ezért ki kell használnunk azokat az alkalmakat, amikor bevállalhatjuk. Nagyon figyeljünk, hogy egy ilyen harsány ruhához csak egy (!) kiegészítőt vegyünk, és az sem baj, ha az harmonizál a ruhánk színével: nézd csak meg a kék cipőt, a türkiz clutch-ot, vagy a mentazöld lakkot! Az ilyen árnyalatú ruhához a friss bogyószínű rúzsok illetve szájfények illenek.

Az is előfordulhat, hogy a gólyabálra, szalagavatóra vásárolt ruhádat szeretnéd bevetni a nagy estén, ami teljesen érthető. Ilyenkor célszerű egy-egy merészebb kiegészítővel feldobni a ruhát, jelen esetben ezt a semleges darabot egészítettem ki egy mentaszínű cipővel, ami bár meglepő kombinációnak tűnhet, hidd el, beválik. A szürke mindig is jól működött a rózsás árnyalatokkal, egy testszínű rúzzsal felturbózva pedig igazán bulis lesz a szetted. Ha még egy méretes gyűrűt is beszerzel, teljes lesz a siker. Utoljára hagytam azt a szettet, amit idén én fogok felvenni: szerencsére a leárazásokon sikerült beszereznem a kedvenc H&M álomruhámat, így egyértelmű volt, hogy azt fogom felvenni Szilveszterkor. Ha hidegebb lesz, felveszem hozzá az örökzöld motoros fazonú bőrdzsekimet, és mivel egy házibulin általában mindenki papucsban pompázik, szép cipőre nem lesz szükségem. A sminkem marad a megszokott pirosító-tus tengelyen, amit feldobok egy fukszia körömlakkal, és az újonnan beszerzett, isteni rágóillatú Lush Snow Fairy színezett ajakbalzsammal.

Te eldöntötted már, hogy mit vegyél fel a szilveszteri bulira?

7 megjegyzés:

Kremy írta...

Az egyik barátommal egy üres lakásban fogunk sorozuatot nézni,de megbeszéltük,hogy szépen kiöltözünk.:DD
http://www.nitrolicious.com/blog/wp-content/uploads/2010/12/hm-holiday-2010-ad-02.jpg

A fekete lesz rajtam valszeg egy fekete,szegecses gallérú zakóval..Szép cipő kilőve,marad a bakancs,de a kabát alatt úgysem látszik,aztán meg leveszem. Nincs az a pénz,amiért télen nyitott cipőt vennék fel,így is állandóan a fagyhalál szélén állok.

Ildikó írta...

Fogalmam sincs, miben menjek, mert abban a házibuliban bizony hideg lesz.
Viszont rádöbbentem, hogy nekem kell arany körömlakk!

Johanna írta...

Ezt a H&M-es ruhát én is néztem. De elkapkodták, mert nagyon olcsó volt.
Szerencsére az Orsay-ben és a Promodban is leárazás van.
Holnap elnézek mindkettőbe :)

Ilyenkor mindig a cipő okoz a legnagyobb fejtörést...
180 cm magas vagyok, így nem tudok felvenni magassarkút. Már így is a legtöbb ember feje búbját nézem...
Viszont lapostalpúak közt nincs mindig szép. Jaj :(

Regina M. írta...

Johanna, én mindenképp arra biztatlak, hogy vállald be a magassarkút! Én a magam kb. 174 centijével még magasabb is szeretnék lenni, így ha 180 centi lennék, akkor is simán felvenném. Persze ha a szintén 180 centis kiszemelt fiú feltűnik a színen, akkor lerúghatod magadról ;)

janka írta...

én is 180 vagyok, évente kb. egyszer veszek fel magassarkút. sajnos anélkül is kb. minden ismerősöm csak a vállamig ér :(
a kinti buli harmadik szettjéből a felső honnan? imádom! sose jutott volna eszembe egy ilyenhez litteres blézert felvenni, de mióta itt láttam megőrülök értük így együtt :)

Regina M. írta...

Ez a felső épp republic.co.uk, de a Zarában és a H&M-ben is láttam hasonlót, igazából a fazon a lényeg, örülök, hogy tetszik! :)

Johanna írta...

Köszönöm a biztatást!
Ugyanis vettem egy magassarkút!
4 cm-es. De indulásnak jó lesz :)
Köszönöm!