2010. november 6., szombat

Mi van a táskámban?

Egy női blogról sem maradhat le a "mi van a táskámban" post. Nos, én karácsony óta vagyok hű egy szalag-lánc pántos fekete Zara táskához, így a felhalmozódó blokkok, rágóspapírok és hasonló fincsiségek mellett ebben van helye a táskám állandó tartalmának is.

Mondanom sem kell, hogy pénztárca, telefon, és kulcs mindig van nálam. Azon ritka alkalmak egyikén, amikor bulizni megyek, minimális pénzt viszek magammal, és egy leselejtezett telefont is, amit (annyira) nem sajnálok elhagyni/odaadni, ha esetleg úgy alakul. A zsepi és a rágó szintén létfontosságú. Mentolfüggő vagyok, így állandóan rágózom, vagy ha épp nem, akkor borsmentateát iszom. A Carmex is jó barátom lett az utóbbi másfél évben, főleg télen, ráadásul mióta megvan, szájfényre sem kell költenem. Egyik legfontosabb állandó társam a kézfertőtlenítő. Ahogy leszállok a metróról/villamosról/vonatról/akármi, rögtön megmosom vele a kezem, és lekopogom, hogy mióta használom, mindenféle gyilkos vírus elkerül. Zsebtükör is mindig van nálam, ami ugyanolyan, mint az esernyő: ha nincs nálam, rögtön húsz muslica repül a szemembe, elkenődik a szemfestékem, vagy netán csak egy ismerősömnek van hatalmas szüksége egy tükörre. Az aktuális körömlakkom is mindig elkísér, mert ha körömfestésről van szó, nem vagyok a legszerencsésebb: már egy cipzár érintésétől is képes vagyok mind a tíz körmömről lepattintani a lakkot, de ha nálam van, könnyedén orvosolhatom a problémát. A Moleskine noteszom nagyon cseles, amikor azt hiszem, hogy nincs nálam (női táskák rejtélye), akkor is nálam van - ebbe szoktam írni a dolgokat, amik hirtelen eszembe jutnak, és persze a Street Fashion alanyok adatait is ebbe rögzítem. Ha már notesz, természetesen toll is van nálam, legalább 15 - de legalább mindig találok egyet. Ilyenkor, amikor már hűvösebb van, a kézkrém is nagyon fontos, a parfüm pedig szintén alapszükséglet. Most éppen elcsábultam egy vattacukorillatú Pink Sugar-re, amiről tudom, hogy tiniillat, de nem tudtam ellenállni neki, kell a jókedv a sötét délutánokhoz.
Végezetül elindítanék egy körkérdést: neked mi van a táskádban?


Nincsenek megjegyzések: