2010. november 14., vasárnap

Karácsonyi ajándéklista: álom és valóság

A phenom'enon magazinra épp ma írtam egy cikket a karácsonyi listák etikájáról. Személy szerint általában megbeszélem a szüleimmel, hogy nagyjából mit szeretnék, és ha olyan a dolog, amihez én is kellek (ruha), akkor együtt megvesszük, így félig-meddig a meglepetés része is megvan. A cikkből kiindulva azonban elkészítettem kétféle karácsonyi listát: egy valósat, és egy olyat, amit csak párhavi fizetésből lehetne finanszírozni.

A valóság


A divat mellett legújabb szerelmem a szépségápolás, ezért a karácsonyi listámon bőven akadnak ilyen termékek. A Lush organikus cukorból készült ajakradírjait már legalább fél éve nézegetem, legjobban a rózsaszín rágós izgatja a fantáziámat, főleg azért, mert teljesen természetes összetevőkből készül, így akár le is nyalhatom. A másik új kedvencem az Avon Herve Leger Femme nevű parfümje, mely - számomra legalábbis - még így is elég drága, de bízom benne, hogy az angyalkáim megszánnak. Egy szemhéjpúder-paletta és egy sminkecset-készlet is szerepel a listámon, ezek olyanok, melyekre mindig szükség van. A tökéletes alapozót is tervezem Karácsonyig megtalálni, így már csak a ruhák maradtak: egy meleg, téli pulóverre vagy kardigánra mindenképp szükségem van, csakúgy mint egy új indigókék farmerre. A zsiráfmintás selyemsál és a gyöngysor már csak hab a tortán, idén ezeket követelem a mikuláscsoki-hegy helyett, így is nagyobb farmer kell már, mint szeretném.

Az álom

Nos, igen, többek közt ezekre vágynék, a a Rózsadombra születtem volna, de ha felbukkan egy sosem látott milliomos amerikai nagybácsi, még akkor is esélyem lehet. Először is alapdarabokra költenék: ballonkabát, fekete blézer, tengerészpulóver, és az új kedvenc H&M ruhám. Egy Mango clutch-ot mindig is szerettem volna, bár ha kivárom a tavaszt, akár fillérekért is az enyém lehet. Egy gyöngyös karkötő és egy szép, díszes antik bross is jó gazdára találna bennem, csakúgy, mint a mini Moleskine noteszem nagytestvére, de sajnos füzetre még mindig nem költök ezreket. Néhány MAC kozmetikum is jól jönne, na meg egy hatalmas Lush csomag, amit biztos, hogy az egyik polcomra tennék, hogy gyönyörködhessek a színeiben és az illatában. Végül egy designer parfüm, melyeket nem szoktam szagolgatni az üzletekben, így az YSL divatház Parisienne nevű illatát csak a küllem miatt tettem be a montázsba. Persze ez a listám is végtelen, szeretnék például egy Abodi Dóra táskát, egy Phillip Lim felsőt, egy Nanushka ruhát, egy FEHER táskát, és sok-sok mindent, de bízom benne, hogy néhány éven belül - ha apránként is - de meglesz a lista.

Ti mit tennétek a kívánságlistáitokra?

5 megjegyzés:

jesuisunprince írta...

Azt írtad, hogy zebramintás sál és a képen egy zsiráfmintás van :-) Vagy bármelyik jöhet? :-)

Regina M. írta...

Jézusom, de hülye vagyok. Mindig keverem a kettőt, pedig utálom a zebramintát, nálam csak a zsiráfminta jöhet szóba.. köszi, hogy szóltál :)

Johanna írta...

A valóság listámon a puha szövetkabát van az első helyen. A héten vettem meg.
Annyi kikötés volt, hogy hosszú, karcsúsított vonalú elegáns kabát legyen. Természetesen cipzár nélkül. Szerintem az elveszi a szövetkabát eleganciáját.
Az álom listámon első helyen egy Promod táska áll.
Ez:
http://www.vanity.hu/5738

Csak nem találom egyik üzletben se.
Pedig ez lenne a karácsonyi ajándék magamnak :)

(Ma találtam meg a blogod. Nagyon tetszik.)

Regina M. írta...

Johanna, egyrészt köszönöm, remélem továbbra is olvasgatsz a blogon. Mivel 2009-es a táska, szerintem már csak Vaterán tudod megtalálni, vagy esetleg eBay-en, ha nem rettensz vissza a külföldi vásárlástól. Sok sikert! :)

Johanna írta...

Köszönöm. :) Én lesem mindenhol, de eddig még sehol sem leltem.