2010. november 23., kedd

Három új szerzemény

Imádom a különleges körömlakkokat, így az olyan "átlagos" színeket, mint a vörös, csak kb. évente egyszer használom. Szerencsés vagyok, mert erős körmeim vannak (általában ha színtelen lakk van rajta, megkérdezik, hogy mű-e), és viszonylag szép a formájuk is, így könnyen tudom lakkozni. Eddig a csokibarna lakk volt a kedvencem, most azonban beszereztem három újabb esélyest.

Sok helyen láttam már Essence termékeket, de az "olcsó húsnak híg a leve" szabály alapján nem sok jóra számítottam. Nemrég azonban rám tört az önmegjutalmazási vágy, és mivel csak valami picire futotta, az Essence standja felé vettem az irányt. Rögtön ki is néztem a mini kiszerelésben kapható lakkokat, majd alapos pásztázás után találtam is hármat, ami a kosaramban landolt. Általában nem győzöm hangsúlyozni, hogy körömlakkból érdemes minél kisebb kiszerelést venni: egyrészt hamar megunhatjuk a színt, másrészt lakkozhatunk bármilyen gyakran, úgyis beszárad egy idő után, és az aceton csak ront a helyzeten. A kb. 350 forintos lakkoknak az alacsony áruk mellett a kiszerelés is kedvez, így otthon izgatottan próbáltam ki sminktáskám új lakóit.
Az első szerzemény az üvegből világosszürkének tűnik, a felvitel után azonban kissé megváltozik a színe: mályvás beütésű halványszürke lesz belőle, pont olyan, amit a Chanel kifutóján is láthattunk. Nem vagyok egy nagy "alaplakk-két réteg szín-fedőlakk" rajongó, általában egy réteg nekem bőven elég. Úgy vettem azonban észre, hogy ezeknek a lakkoknak nem árt egy réteg alapozás, mert egyrészt így tartósságban felveszi a versenyt a drágább társaival is, másrészt sokkal szebben fénylik, és a szín is intenzívebb. Ez a lakk nagyon elnyerte a tetszésemet, lehet, hogy még időben betárazok belőle pár üvegcsével. A második lakk szintén szürke (a szürkés körömlakkok nagyon divatosak idén), mely az üvegben meglehetősen sötét betonszürkének néz ki, a körmömön azonban felvett egy nagyon érdekes, sötétzöldes-kékes-szürkés színt, amit igazából nem is tudok pontosan behatárolni, de az aktuális szettemhez pont illett, így ezt is gyakran fogom használni.
A harmadik kivételesen se nem szürke, se nem barna: ha megnézem az üveget, kicsit csillámos beütésű, bordós-lilás szín néz vissza rám, bevallom, ettől egy kicsit féltem, mert nem vagyok túl nagy csillámrajongó. Ez a lakk is nagyon izgalmas, nappali fényben ártatlan borvörösnek tűnik, azonban este a lámpafények hatására előbújnak belőle az apró csillámok, és egy nagyon érdekes, már-már térhatású, gyönyörűen csillogó szín kerekedik belőle. Ez a lakk szerintem tipikusan az ünnepekre való: míg nappal, a karácsonyi vásárban sétálgatva csak egy "szín", hazaérve a karácsonyi fények alatt már beillik egy kiegészítőnek is, persze csak finoman.
Összegezve, nagyon ajánlom mindenkinek ezeket a lakkokat, és mivel már egy szelet (na jó, egy tábla) csoki árából is beújíthatsz egyet, érdemes kísérletezni.


(A lakkok a valóságban eltérhetnek a képtől, így alaposan nézd át a készletet!)

2 megjegyzés:

Nati írta...

Imáádom az Essence körömlakkjait, már van belőle vagy 5, az egyik életem eddigi legvidámabb színe :) Ha a Rossmann-ban járok, nem bírom ki, hogy ne nézegessem meg őket :) Ha ügyes voltam, ezzel jutalmazom magam és tényleg jó a minősége! :)

NoNa írta...

A cikked hatására vettem egy sötétszürke Essence pici körömlakkot, felkentem két rétegben, és meglepően tartós! Veri az összes Avonos körömlakkot, a Miss Sportyt, a Manhattant...Imádom ez a grafit-iszap szürke színt:) És nagyon szépen csillog száradás után is. Köszi a tippet:)