2010. november 13., szombat

Fashion Video Festival megnyitón jártunk...

Tegnap felkaptam egy elegáns ruhát, és két barátnőmmel elindultunk az első Fashion Video Festival megnyitó gálájára.

Már a Boráros térnél kiszűrtük a tömegből, hogy ki tart arra, mint mi, és nem is tévedtünk egyszer sem: a divatos, elegáns fiúk-lányok mind a megnyitóra igyekeztek. Belépve kicsit legeltettük a szemünket a designer ruhákon, a merész darabokon, és azokon a ruhakölteményeken, amiket az utcán keresve sem találni. A regisztráció szerencsére nagyon könnyen ment, be is jutottunk az Üvegterembe, ahol vettünk egy-egy Goody Bag-et (benne Glamour, TimeOut, különböző LuMú-s anyagok, valamint Estée Lauder minispirál, minikrém, és Maybelline szájkontúrceruza volt) , majd elindultunk az asztalok felé. Rögtön betámadott minket egy aranyos bácsi, és pezsgőt kínált, mi meg elfogadtuk. Az asztalokon ropi, mogyoró és olajbogyó volt, szóval elég gyakran benyúlt egy-egy kéz az asztalunkhoz. Nem sokkal később Maróy Krisztinával, a Glamour főszerkesztőjével akadt össze a tekintetünk, váltottunk is pár szót, Krisztina mint mindig, nagyon kedves volt. Nagyon vicces volt, hogy látásból szinte mindenkit ismertem, kicsit úgy éreztem magam, mint Az Ördög Pradát Visel-ben Andy, akinek be kellett magolnia az összes vendég nevét. Közben nemsokára elkezdődtek a köszöntők. Piringer Patrícia, Oltai Kata, Kathryn Ferguson, Abodi Dóra és Baksa Zsófia mondott pár szót, majd egy húszperces screening vette kezdetét. Ezután elkezdődött az ismerkedés, összefutottam néhány ismerőssel, Simonovics Ildikóval a Street Fashion Budapest-től, Dáviddal a Je Suis Un Prince blogtól, Erdei Gergővel, akivel nemrég interjút készítettem, és persze olyanokkal is találkoztam, akiket személyesen nem ismerek. Abodi Dóra gyönyörű volt, de legjobban akkor akadt el a szavunk, amikor Palvin Barbara sétált el mellettünk. Az este vége felé még Nanushkának is bemutattak, akiben nem csalódtam, nagyon kedves lány. A rendezvény nagyon színvonalasnak ígérkezik, ezért mindenkinek tanácsolom, hogy látogassa meg, ezzel is tegyetek kicsit a magyar divat fellendüléséért.