2010. május 13., csütörtök

Néhány szó a jövőről

Gondolom sokaknak feltűnt már, hogy mostanában kicsit ritkábban jelenik meg új post. A következő bejegyzésben elárulom ennek az okát, és szót ejtek arról, hogy mi következik az Instant Fashion után.

Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy megszűnik a blog, de az már biztos, hogy ritkábban fognak új cikkek megjelenni. Akinek máris nagyon hiányoznék, azt megnyugtatom, hogy nem tűnök el teljesen, sőt! Azért kell hanyagolnom a blogot, mert júniustól belevágok egy sokkal nagyobb projektbe. Kicsit az előzményekről: 2007 felé néhány ismerősömmel létrehoztuk a Stereostatic nevű online kulturális magazint. Szerzők és támogatók hiányában 2009-ben be kellett zárnunk az oldalt, és azóta motoszkált bennünk a gondolat, hogy nem kellene veszni hagyni a rengeteg ötletet, melyeket nem valósítottunk meg. Hosszas tervezgetés után szűk egy hónapon belül végre valóra válik ez az álom a phenom'enon nevű online magazin formájában. Ez - bár nem hivatalos munkahely - már jóval komolyabb dolog a bloggerkedésnél, így nekem is hatalmas előrelépés. Magától értetődő volt, hogy a felelős szerkesztői posztot is elvállalom, de divatszerkesztőként továbbviszem az oldalon az Instant Fashion-től megszokott stílust. Persze mivel ez egy nagyobb magazin, a divatrovat is jóval szélesebb réteget szólít majd meg: lesz Street Fashion, melyhez én választom ki az alanyokat. Ennek nagyon örülök, mert hogy őszinte legyek, untam a hazai streetstyle oldalakat. Igazi, divatos outfiteket láthattok majd ebben a rovatban.


Remélem, az oldal indulása után már divatbemutatókra is járhatok, és mindenhonnan tudósíthatok nektek a legújabb trendekről. Ez a blog eddig főleg lányoknak szólt - a phenom'enon divatrovata viszont fiúknak szóló cikkekben is bővelkedni fog, remélem ennek sokan örülni fognak. Ezek után gondolom nem csodáljátok, hogy eléggé izgatott vagyok, főleg, hogy olyan nevek fogják alkotni a szerkesztőséget, mint José Simon (PEP!), vagy Steiner Kristóf. A legizgalmasabb, és legnagyobb feladat pedig még várat magára, de hogy miről van szó, azt egyelőre nem árulhatom el. Annyit elhintek azért, hogy az olvasóim egy része nagyon-nagyon fog neki örülni. Egyelőre ennyit szerettem volna elmondani, remélem, előbb-utóbb sikerül megszerettetnem veletek a phenom'enon-t is.

1 megjegyzés:

Berta írta...

A street style dolognak nagyon örülök, mert amik vannak magyarok, az összes borzalmas, és nem értem hogy fotózhatnak ilyen unalmas embereket. Az utóbbi időben én is elkezdtem nézelődni street style fotós szemmel az utcán, és igenis vannak stílusos emberek, akik ilyen oldalakra felkerülhetnének. Szóval már alig várom!