2010. április 20., kedd

Trendhatározó magas lányoknak

A magasabb lányoknak az öltözködés egyszerűbb, de persze nem gyerekjáték. Nekik is ugyanúgy az alkatuknak megfelelően kell összeválogatniuk a ruháikat, a mai trendhatározó ebben nyújt egy kis segítséget.

Olyan montázs ezúttal nem készült, mely a tiltólistás darabokat tartalmazza. Hogy miért? A magas lányok, ha ügyesek, mindenféle darabot hordhatnak. Először is azt kell megállapítanod, hogy hogyan oszlanak el a tested arányai. Nekem például rövid derekam, de hosszú lábam van, így értelemszerűen nem állnak jól azok a darabok, melyek egy szép, hosszú derekú lányon jól mutatnak. Ha te is hasonló cipőben jársz, arra kell törekedned, hogy a derekad minél magasabbnak tűnjön. Ezt többek közt hosszított fazonú felsőkkel és hosszú nyakláncokkal érheted el. Ha a lábaid rövidebbek, válaszd a középen, függőlegesen koptatott nadrágokat, és emeld ki a derekadat testhez simuló, lágy anyagú felsőkkel. A következő kép ötletet adhat a mindennapi öltözködéshez:
Mára nagyon elavult az a megállapítás, hogy magas lányok ne hordjanak magassarkú cipőt. Érdemes megnézni a modelleket, akik az átlag 180 centis magasságukhoz is bátran felveszik a legmagasabb sarkú platform cipőt. Lehet, hogy itthon még nem megszokott ez a jelenség, de érdemes bátornak lenni. Azoknak, akiknek a hétköznapokon nem a magassarkú a legjobb megoldás, ajánlom a különböző fazonú szandálokat. Kényelmesek, divatosak, és nagyon csinos kiegészítőként szolgálnak. A magas lányok is bátran választhatnak oversize kiegészítőket: hatalmas karkötők, vastag övek és nyakláncok - mind-mind a nyári divat alapkellékei. A hosszú lábakon remekül mutat a skinny fazonú nadrág, és a vékonyabb alkatú lányok a mostanában trendi jeggings-t is megpróbálhatják, mely rugalmas, sztreccses anyagú, de farmerhatású nadrágot jelent. Viszont itt ki kell térnem egy nagyon fontos dologra, mely nemcsak a magas csajokra, hanem a világ összes lányára vonatkozik: a leggings nem nadrág! Sajnos rengeteg lány hordja nadrág helyett a különböző leggingeket, viszont mindenkit arra kérek, hogy ezt ne tegye. A leggings harisnyaként funkcionál, és higgyétek el, akármilyen alaposan nézitek magatokat a tükörben, azt nem láthatjátok, hogy mit művel veletek - és főleg az alakotokkal - ez az alattomos ruhadarab, miközben sétáltok. A különböző shortokat érdemes éles szemmel figyelni a tavasz során, nyáron ugyanis hatalmas trend lesz, de szerencsére nem az alig takaró forrónadrág fazon.


A fenti képen Enikőt egy nagyon laza összeállításban láthatjátok: szürke, gombos ruha, laza csizma, és hosszú, puha pamutsál: egyszerű, és mégis ütős szett. A hozzá hasonló magas, vékony lányok bátran kísérletezhetnek a hasonló fazonokkal, a hatás nem marad el. A nyári csizma talán nem a legpraktikusabb a legnagyobb hőségben, de szeles, hűvösebb időben nagyon trendi viselet.

Az Instant Fashion Facebook-os oldalán péntekre egy különleges postot ígértem. Hogy még tovább feszítsem a határokat, a cikk sajnos csak vasárnap fog megjelenni, mert engedélyeztem magamnak egy pécsi hétvégét. Csütörtök este azért elárulom, miről fog szólni a post, holnap pedig két trendhatározót is kaptok a cikkmentes hétvégéért cserébe.

7 megjegyzés:

Berta írta...

Hát igen, én 182 cm magas vagyok, a barátom is, így a magassarkú kilőve.:(

Regina M. írta...

hasonló okokból szintén, plusz csak kb. 10 percig tudok létezni benne, utána szenvedek. de nyáron most már tényleg megtanulok benne szépen járni. :D

Névtelen írta...

sztem vannak bizonyos leggingsek, amiket kifejezetten nadrágként is lehet viselni. egyébként tetszik a blogod, mert más, miint a többi hasonló jellegű. sokkal jobb :)
K.

Rita írta...

Én is csatlakoznék az előttem szólóhoz..szerintem is van amit igenis lehet viselni egy hosszabb felsővel (nem haspólóval)

Regina M. írta...

Én azért gondolom így, mert hacsak nem teljesen hibátlan az alakod, a legging - séta, mozgás közben - előnytelenül formálja a comb-popsi területet, és ezt ti a tükörben nem látjátok. Modellalkatok persze bármivel próbálkozhatnak ;)

Névtelen írta...

áh szuper én 185 cm vagyok(ráadásul nagyon vékony) nagyon sokáig utáltam az alakomat,de eljött egy pont(nem tudom pontosan mikor, azt hiszem 2010 tavaszán) amikor el kezdtem félre rakni akomplexusaimat a magaságommal kapcsolatban! Azóta 2 magassarkút is beszerztem, tervezem a gyűjteményem további bővtését. Megnéznek az utcán amikor magassarkúban vagyok, de nem érdekel! Ez vagyok Én!:)))
Abban h így érezzek ez a bejegyzés(ma fedeztem fel a blogot) most megerősített!!

Névtelen írta...

Én is magas vagyok (178 cm) -és vékony -mindig is zavart, hogy általában mindenki kisebb nálam,(a barátom is alacsonyabb 4-5 cm-rel.) meg persze sokat piszkáltak az "adottságaim" miatt. Most már úgy vagyok vele, hogy aki szeret,az így fogad el, másnak a véleményére pedig nem adok. :)
Egyébként nagyon tetszik a blogod :)

Zizu