2010. március 9., kedd

YOUTH 2. Halász Éva

Éva az első olyan olvasó, aki megkeresett a rovatban való megjelenés miatt, és ennek nagyon örültem. Az interjú során az is kiderült, hogy régebben ha távolról is, de együtt dolgoztunk: míg a Stereostatic-ra Éva cikkeket írt, én ugyanott olvasószerkesztéssel próbálkoztam. Nézzük is az interjút, melyben egy fiatal, ígéretes tehetséget ismerhettek meg.

1. Mióta vonz az újságírás világa?
Már gyerekkorom óta vonz, mindig is szerettem a tanórákon fogalmazásokat írni. Otthon általában igényes magazinokat olvastunk, melyeket már akkor is szívesen lapozgattam. 12-13 évesen rajongtam a sportért, mindenáron sportriporter akartam lenni. Amikor elkezdtem a gimnáziumot, rajongtam a zenéért, ami még a mai napig is tart.
Mostanában engem is magával ragadott a divat világa, így szívesen írok erről a témáról is.

2. Hol tanulsz most, illetve hol szeretnél a későbbiekben?
Jelenleg a Kaposvári Egyetem Művészeti karára járok egy 2 éves felsőfokú képzésre Budapestre.
Tavaly sajnos nem volt elég pontszámom, hogy bejussak kommunikáció és médiatudomány szakra, de mindent megteszek azért, hogy jövő szeptemberben már valamelyik budapesti egyetemen tanuljam az újságírást.

3. Milyen témákban szeretsz írni, írásaidat mi inspirálja?
Leginkább a zene, a fotózás, a divat, a művészetek és a kultúra világa vonz, de szeretek írni filmajánlókat, koncertbeszámolókat is. Természetesen, mint minden hasonló érdeklődésű lány, én is arról álmodozom, hogy egy női magazinban írjak divatról, stílusról és persze magáról a nőről. Inspirációt gyakran gyűjtők filmekből, kutatásokból, vagy akár a mindennapokból.

4. Találkozhattunk-e már valahol a munkáiddal?
Évekkel ezelőtt egy tragikusan életét vesztett sportolóról írtam egy megemlékezést a győri székhelyű Kisalföld című napilapban, ezen kívül jelent meg pár cikkem a Stereostatic nevű online kulturális magazinban.

5. Van-e az újságírással kapcsolatos nagy álmod, melyet mindenképp szeretnél megvalósítani?
Céljaim között szerepel, hogy az egyetem mellett elvégezzek egy újságíró iskolát és fejlesszem az angol nyelvtudásomat. Ezen kívül nagy álmom, hogy jól végezzem a munkám, és egy elismert magazin munkatársa legyek. Ha mindez sikerülne, én is elmondhatnám magamról azt, hogy a munkám egyben a hobbim is.

Éva egy cikket is mellékelt jelentkezése mellé, melyet ezen a linken olvashattok el.

Nincsenek megjegyzések: