2010. március 31., szerda

Virágom, virágom

A szezon leginkább nyarat idéző trendjéről még nem írtam nektek, pedig ahogy körbenéztem, egyre több lány találta meg magának ezt a stílust. A címből kitalálhattátok, hogy a virágmintás ruhákról van szó. Itt az idő tehát, hogy minden kis részletet megtudjatok arról, hogyan kell viselni ezeket a darabokat.

Biztos unjátok már, hogy mindenre ezt mondom, de igenis a virágmintás darabokat is óvatosan kell viselni. Azt is unhatjátok, hogy mindenhez a feketét ajánlom, a virágos anyagokhoz pedig ez hatványozottan igaz. Imádom nézni, amikor egy-egy street fashion oldalon felbukkan egy virágmintás miniruha, bőrdzsekivel és szandállal: egyszerű, de nagyszerű - és nem mellékesen kényelmes - viselet. Ha mégse akarod a feketét választani, beleférnek a natúr színek is, de szerintem beszéljen helyettem ez a három Looklet összeállítás:

(kattints a teljes méretért!)

Mint láthatjátok, a babás-rózsaszínes hangulatot kiválóan ellensúlyozzák a fekete kiegészítők, így az öltözékünk egyszerre lehet kényelmes és divatos. Habár két képen is magassarkút láthattok, természetesen senkinek nem kötelező tízcentis sarkakon egyensúlyozni: egy gladiátorszandál ugyanúgy vonzza a tekinteteket, és bár nem nyújtja meg a vádlit, de legalább kényelmes. A három outfitnél alig használtam kiegészítőket: bár a blézer mellé nem árt egy nyaklánc, a többi esetben viszont már a virágos-fekete kombináció is eléri a kívánt hatást. Muszáj hozzátennem, hogy a telt lányoknak sem kell lemondaniuk a virágmintás darabokról: bár a nagy minták köztudottan előnytelenül befolyásolják az alakot, az aprómintás anyagból készült ruhákat bárki magára öltheti. Hogy milyen virágmintás ruhadarabot szerezzünk be? Egyszerű a válasz: akármilyet. Ha mégis nehéz lenne a döntés, az alábbi kép segíthet:
Ha megnézed ezt a montázst, talán nem is kell túlságosan megmagyaráznom a szabályt, hogy virágosat virágossal nem hordunk. Láthatjátok, hogy a kétféle minta üti egymást, és sokkal jobb, ha ez esetben is harmóniára törekszünk. Ha mindenképp szeretnénk valami kiegészítővel megkoronázni a szettünket, egy fekete, derekat hangsúlyozó öv még belefér, csakúgy, mint egy menő napszemüveg - én a divatos Wayfarer fazont ajánlom. Persze a cikk nem lenne teljes még egy montázs nélkül, íme, ezekkel hordd a virágmintás ruhákat!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

a bal felső virágos ruha milyen márka?

Regina M. írta...

forever21, kb. 5000 ft-ba kerül, viszont azt nem tudom pontosan, hogy szállítanak-e ide is. remélem tudtam segíteni :)

ritus451 írta...

a forever21 szállít mo.-ra is. az alsó képen, a cipők honnan vannak? :)

Regina M. írta...

a fekete magassarkú burberry, a másik miu miu. inkább a fazon miatt raktam ki ezeket, a deichmann-ban, vagy humanic-ban szerintem mindkettőhöz hasonlót találsz :}

anna írta...

a jobb alsó ruha honnan van? :) vajon lehet még kapni...? :O