2010. március 11., csütörtök

Lezárult a nyereményjáték!

Tegnap éjfélig küldhettétek be cikketeket, vagy fotóitokat a blog nyereményjátékára. A nyertes egy rövid cikkel nevezett, melyben elmesélte, hogy egy sorozatból is lehet inspirációt szerezni.

Az illető a jellemzésből valószínűleg már magára ismert, így nem is húzom az időt: a stílus- és a vásárlási tanácsadással egybekötött napot Hipp Tünde nyerte, gratulálunk neki! A nyertessel hamarosan felveszem a kapcsolatot (valamilyen formában jelezz vissza, kérlek), és kijelöljük azt a napot, ami minden szempontból tökéletes lesz egy kis divatozásra. Azért választottam Tünde írását, mert a divatot máshonnan közelítette meg: egy angol sorozat erősítette meg abban, hogy nem érdemes feladnia színes stílusát. A cikket itt el is olvashatjátok:

"Szeretek sportosan, ugyanakkor nőiesen öltözködni, és imádom a tornacipőket. Röviden ez jellemezi az ízlésemet. Környezetem azonban sokszor nézett rám ferde szemmel a - szerintük - túl színes egyéniségem miatt. Mivel (sajnos) nagyon adok mások véleményére, fontolgattam, hogy visszaveszek a korántsem hivalkodó, ám valóban színes ruhatáramból, egészen a közelmúltig. Mióta a Skins című brit sorozat berobbant a köztudatba - legalábbis az én életembe mindenképp - már nem kérdés, hogy semmi esetre sem szükséges a gardróbom leépítése, maximum csiszolása."

3 megjegyzés:

Berta írta...

A Skins a világ legjobb sorozata, engem is inspirál. Csak nekem Effy stílusa jön be.

Regina M. írta...

igen, az övé nekem is :}

tücsi írta...

köszönöm a lehetőséget!:)
a részleteket megbeszéljük:)
jupp