2010. március 17., szerda

Legyél te Anglia következő ikonja!

Ha van benned egy nagy adag bátorság, meg tudod értetni magad angolul, és április közepén Bristol és London környékén jársz, tegyél egy próbát, hogy te lehess a Skins harmadik generációjának egyik tagja!

Ismét lement két évad a Skins nevű sorozatban, így az írók ismét lecserélik a teljes szereplőgárdát. A sorozatról már többször is olvashattatok a blogon, így tudhatjátok, hogy a szereplők azóta világhírűek, és a Skins hatására megnyílt előttük a világ, nem győznek válogatni a szerepek közül. Ha te is ilyen életre vágysz, és igazak rád a bevezetőben olvasható kritériumok, érdemes megpróbálnod a meghallgatást. Ami első látásra nekem nagyon furcsa volt, az az, hogy csak olyan fiatalok jelentkezhetnek a szerepekre, akik 1992. július 1. és 1994. július 1. közt születtek. Vicces volt belegondolni, hogy a magam 19 évével már bőven kiöregedtem egy Skins-szerepből, viszont ha fiatalabb vagy, és bírnád azt a fizikai és lelki terhelést, ami egy ilyen "szabad szellemű" sorozattal jár, érdemes belevágni. Persze az sem árt, ha április 12-én Bristolban, vagy 15-16-án Londonban vagy. Bővebb információt az e4.com/skins oldalon olvashatsz.

2 megjegyzés:

Berta írta...

Hát én is túl idős vagyok, meg hát Anglia messze van. De kíváncsian várom az új évadot. Illetve persze a 4. végét, ugyanis a 7. rész vége eléggé kiakasztott.

tücsi írta...

Ne is mondd!:(