2010. február 25., csütörtök

YOUTH 1. Palvin Barbara

Igen, ismét egy új rovat. A YOUTH-ban a fiatal, ígéretes tehetségekről olvashattok majd röviden. Előbb épp a Glamour Online-t nézegettem, ahol figyelmes lettem Palvin Barbara fotóira. Legyen hát ő az első "áldozat"!

A mindössze 17 éves Barbara fiatal kora ellenére már profi modell, februárban a L'Officiel címlapján láthattuk, ami - valljuk be - elég nagy dolog. Barbara egyetlen gyengesége az alig 170 cm-es magasságában rejlik, de ha egyénisége továbbra is ilyen lehengerlő marad, senkinek sem fog feltűnni az a néhány centi: gondoljunk csak Kate Moss-ra! Remélem, hogy a fiatal modell hamarosan a "nagyok" nyomdokaiba léphet, az adottságai teljes mértékben megvannak hozzá.

4 megjegyzés:

Berta írta...

Imádok új modelleket felfedezni, őt még nem ismertem. Köszi. Gyönyörű ez a lány!

HeStyle írta...

Tényleg gyönyörű! Nagyon szép!

Anna írta...

Tényleg nagyon szép. Viszont nem emlékeztem erre a cikkre, és most, mikor rákerestem iwiwen, leesett az állam, hogy 16.... :O Az adatlapja alapján viszont nem szimpatikus. :P
És hihetetlen, hogy ezen a képen pl. mennyire máshogy néz ki, mint a Glamour-osokon...

hullócsillag írta...

Gyönyörű ez a lány...nekem abszolút kedvenc a magyar modellek közül :)...