2010. február 17., szerda

Mi is történt az utóbbi fél évben?

Először is köszönöm, hogy ide kattintottál! Nem kis elhatározás kellett ahhoz, hogy elszánjam magam erre a lépésre, de úgy éreztem, felesleges három blogot tartanom, így a SA&F, a BH&L, és az Instant Fashion ezentúl itt folytatódik.

Tavaly nyáron, saját szórakoztatásomra kezdtem el írni első divatblogomat, melynek a Weekly Style, Art & Fashion nevet adtam. Ekkor már régóta érdekelt a divat és az újságírás világa, szerettem volna a blogban ezt a kettőt ötvözni. Hónapok folyamatos postolása után ti is kezdtétek felfedezni a blogot, és a látogatottság egyre magasabb lett. A Looklet nyereményjáték nem várt sikerrel zárult, sokan maradtatok állandó olvasók, aminek nagyon örülök. Időközben az ott megjelent cikkem közül néhány kikerült a cotcot.hu-ra is, ami szintén fellendítette az olvasottságomat. És hogy mit köszönhetek még a blogomnak? Kapcsolatba kerültem a Glamour főszerkesztőjével, akivel néhány napos e-mailezés után megegyeztünk, hogy ha minden igaz, eltölthetek egy kis időt a szerkesztőségben, mint gyakornok. Ezért a lehetőségért, és sok minden másért, köszönöm nektek, olvasóknak. Remélem ezentúl is szívesen olvassátok majd az írásaimat, és aktívan fogtok kommentelni is.

Nincsenek megjegyzések: