2010. január 4., hétfő

Beszélgetés a Looklet nyereményjáték nyertesével

Már jó ideje lezárult a Zoe Phobic-Looklet játék, de szerettem volna, ha kicsit megismeritek a nyertes összeállítás készítőjét, Bernit. Válaszai alapján egyértelműen látszik, hogy a nyeremény nem kerülhetett volna jobb helyre, igazi divatos, tudatos lányé lett Zoe Phobic gyönyörű ruhája.

1. Milyen szerepet tölt be a divat az életedben?
A divat mindig is érdekelt. Egész kiskorom óta imádom a ruhákat, és imádok öltözködni. Már háromévesen is önálló véleményem volt, hogy én mit veszek fel és mit nem. :)
Az aktuális trendet nem követem vakon, ha valami nem tetszik, vagy nem áll jól, azt nem veszem meg csak azért, hogy elmondhassam magamról, hogy hű, milyen trendi vagyok. Az aktuális divatból a nekem tetsző elemeket, ruhadarabokat használom a saját öltözködésemben, és azokat keverem más stílusokkal. Fontos, hogy jól érezzem magam benne, mert az magabiztosságot ad, és hogy passzoljon az egyéniségemhez, személyiségemhez az adott ruha.

2. Honnan szerzel inspirációt az öltözködéshez?
Inspirációt nagyon sokféle helyről merítek, akár egy könyvből, barátnőimtől, újságokból (Joy, Cosmo..), az utcáról, netes oldalakról... Például múltkor anyu fiatalkori képeit nézegettem, és abból jutottak tök jó dolgok az eszembe. Szeretem az egyszerű, variálható darabokat, amiket valamilyen jó kis kiegészítővel dobok fel. A cipők és a kiegészítők (gyűrűk, nyaklácok, sálak, övek, táskák, kitűzők, karkötők, órák...) a gyengéim.

Berni kedvenc tervezője, Vivienne Westwood

3. Van kedvenc divatterveződ, vagy modelled? Ha igen, miért pont ők?
Egyértelműen Vivienne Westwood! Örök lázadó, aki még 65 évesen is képes meghökkenteni, megbotránkoztatni az embert. A magyarok közül nagyon tetszenek Nanushka és Gyovai-Farkas Edina (Eclectick) ruhái, és nagy kedvencem Vágó Réka, aki csodaszép cipőket tervez.
Modellek közül Sasha Pivovarova a kedvenc, mert fiatal, szép, tehetséges, sikeres, és számtalan arca van.

4. Milyen szempontokat vettél figyelembe a győztes outfit elkészítésekor?
A színek, anyagok, fazonok harmóniájára törekedtem (most a barna és a különböző árnyalatai a favorit nálam). Egy laza, egyszerű de csajos outfitet szerettem volna, ami azt hiszem sikerült. :)

Az első helyezett outfit

Nincsenek megjegyzések: