2009. november 8., vasárnap

Johanna Cox - Mi lett vele?

Anno a képernyőre, pontosabban a monitorra tapadva néztem a Stylista epizódjait. Imádtam, mert jó volt kicsit bepillantani a kedvenc újságom kulisszái mögé, és maga az ötlet is nagyon új volt. Kezdettől fogva Johannát tartottam a legtehetségesebbnek, aki végül meg is nyerte az első - és úgy tűnik, sajnos egyetlen - szériát. A műsorban a főnyeremény többek közt egy egyéves fizetett junior editor állás volt, mely a való életben már réges rég lejárt, így egyre inkább kezdett foglalkoztatni, hogy mi lett Johanna sorsa.

A választ szeptemberben kaptam meg, amikor is végre beszereztem a brutális terjedelmű September Issue-t, és belelapoztam az Impresszumba: a junior editor posztnál még mindig Johanna Cox neve szerepelt. Persze már korábban is találkoztam a nevével, csak épp bugyuta bulvárpletykákban, de mostanra végre sikerült kikerülnie a "most randizik-e Alec Baldwinnal, vagy nem" körből. Néhány napja az elle.com-on böngésztem, és rátaláltam Johanna blogjára, az ELLE Undercover-re. Már régebben is olvasgattam onnan bejegyzéseket, de a szemem valahogy sosem akadt meg a szerző nevén. Azt már a Stylista alatt is tudtuk, hogy bizarr foglalkozása (kínai katonai elemző, ha jól fordítom) ellenére Johanna hihetetlenül magas fokon ért a divathoz, a blog egy újabb ékes példája ennek az állításnak. Az összes írás rendkívül naprakész, bár meg kell mondjam, megértésükhöz nem mindig elég egy középfokú angoltudás (még egy ok, hogy kicsit rágyúrjak a felsőfokúra). Hogy kicsit kitérjek a blogról, érdemes nézegetni az elle.com-ot, divattól kezdve életmódon át a horoszkópokig mindent megtalálunk rajta, külön ajánlom Joe Zee rovatát, a From A to Zee-t.


Utóiratként: már csak hatot kell aludni, és boltokba kerülnek a H&M számára tervezett Jimmy Choo cipők. Minél előbb igyekszem majd megcélozni az egyik kiszemelt budapesti üzletet, és helyzetjelentést adni a kollekcióról.

4 megjegyzés:

Zoe Phobic írta...

épp most készülök megrendelni a new york-i elle-t. :]

Anna írta...

én meg alig várom, hogy írj a cipőkről, hogy megtudjam, érdemes-e gyűjtenem. :D

Regina M. írta...

előfizetsz, vagy csak egy számot? ha csak egy, érdemesebb a váci utcában lévő inmedio-ban megvenni, én néztem az előfizetést és elég drága.. bár közeleg a karácsony:D

bamboo írta...

a napokban böngészgettem az elle.com-ot és akkor találtam rá egy videóra amiben többek között johanna cox is szerepel