2009. november 17., kedd

Jimmy Choo, merre vagy?

Múlt héten ígértem, hogy a Jimmy Choo for H&M kollekcióról igyekszem gyors helyzetjelentést adni. Nos, igyekeznék is, ha lenne miről.

Tegnap nyitás előtt odaballagtam a Vörösmarty téri üzlet elé, ahol az eladók már javában pakolgatták a kirakatot. Ezt a tényt örömmel nyugtáztam, azt hittem, hogy mára tele lesz aggatva a kirakat az új cipőkkel és kiegészítőkkel. Gondoltam, hogy lesz egy külön részleg a boltban, ahonnan majd válogatni lehet, erre tűsarkak helyett a nagy semmi fogadott. A kollekciónak elvileg november 14-én, azaz múlt szombaton kellett volna a boltokba kerülnie. Két verzió lehetséges, vagy elkapkodtak már mindent, ami mozdítható, és bele van varrva a Jimmy Choo címke, vagy még se híre, se hamva a beígért kiegészítőknek. Már épp kétségbe estem volna, amikor az egyik fogason észrevettem egy feltűnően kék címkét. Ééés, igen, egy Jimmy Choo ruha volt az. Sajnos minden örömöm szertefoszlott, amikor végigsimítottam a ruha anyagán. Anyagok neveiben nem vagyok túl jártas, de ez a ruha leginkább arra a szarvasbőrdarabra emlékeztetett, amivel a szemüvegemet szoktam törölgetni. A kellemetlen tapintás mellé ráadásul egy rosszul sikerült szabás, és elbénázott szín társult, és persze egy csinos 59990 Ft-os ár. Szerencsére közben rátaláltam egy másik JC ruhára is, és habár az szintén nem nyerte el a tetszésemet (silány minőség, magas ár), azt a bizonyos kék ruhát valamennyire sikerült feledtetnie.


A H&M legújabb magyarországi üzlete egyébként most pénteken nyílik a Westendben. Kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki a beígért 1000 négyzetméterből, remélem minél többet. A Jimmy Choo-kollekciót pedig folyamatosan figyelni fogom, ha netán belefutnál egy-egy darabba, kommentelj bátran!

Update: Kiskiflee kommentje szerint az előbb említett első verzió történt meg: a boltokba kerülés délelőttjén minden JC darabot elvittek. Holnap (11. 24.) csekkolom, hogy pótolták-e már a készletet.

1 megjegyzés:

Kiskiflee írta...

A kollekció 14-én délelőtt 11-re elfogyott, ott voltam, és tapasztaltam