2009. október 2., péntek

{windowshopper} 09/29

Új rovatomban helyzetjelentést adok néhány bolt kollekciójáról, újdonságiról, akcióiról. Igyekszem heti rendszerességgel frissíteni, és minél szélesebb képet adni a ruhákról, kezdésnek három boltban néztem körbe.



Első célpontom a Mono Fashion volt. Alaposan körbenéztem, mivel be kell vallanom, még sosem jártam ott (nem gondoltam volna, hogy ennyire közel van a sulihoz..). A női volnalon a ruhák az idei őszi-téli trendeknek megfelelően a hűvös színskálán mozogtak, rengeteg fekete darabot láttam, de ugyanúgy voltak szürke és barackszínű ruhák is. A hangsúly itt inkább az anyagokon volt, kis fekete ruhából például végtelen számú megoldást láttam. Itt említeném meg, hogy találtam egy gyönyörű Nanushka ruhát, csodás anyagból, még csodásabb szabással. A kiegészítők viszont nem nyerték el a tetszésemet, igaz, azon a fronton nem nézelődtem túl alaposan, de a sapkák, kesztyűk egyrészt drágák voltak, másrészt - szerintem - borzalmas anyagból készültek.

A következő állomás a Pull&Bear volt. Nem tartozik a törzshelyeim közé ez a bolthálózat, nekem valahogy túl sportosak a ruháik. Ezzel szemben ez volt az egyetlen hely, ahol vettem is valamit, egy gyönyörű csipkemintás felsőt. Úgy látszik egyébként, hogy a bolt visszavett kicsit a sportosabb stílusból, mivel a női ruhák 90%-át mintha Mary-Kate Olsen gardróbjából emelték volna ki, rengeteg volt a grunge stílusú darab, és akadtak köztük meglepően jók is. A Vörösmarty téri üzlet alaposan felpakolt kötött ruhákból is, rengeteg fazonú és színű kardigánnal, pulcsival, és kötött ruhával is találkoztam. Voltak érdekes bőrdzsekijeik és szövetkabátok is, elérhető áron.

Régóta kedvencem a H&M legnagyobb üzlete, mindig látok valamit, amit legszívesebben azonnal magammal vinnék, viszont szomorúan tapasztaltam, hogy az áraik egyre magasabbak. Mostanra az is kiderült, hogy ez az üzlet lesz az egyike azon kiválasztott boltoknak, ahol kaphatóak lesznek a külön nekik tervezett Jimmy Choo cipők. A ruhák csodásak, tényleg, rengeteg olyan darabot láttam, melyek mintha csak egy híres designer kifutójáról léptek volna elő. Ez az állítás mindenre igaz, a kabátoktól a ruhákon át a férfi cuccokig. Kiegészítők terén a kínálat nekem még mindig nem volt elég, a tavalyi évhez képest most sokkal kevesebb sálat, sapkát láttam, vannak viszont imádnivaló kesztyűk, 3-4000 Ft körüli áron. Remélem, ahogy beköszönt a tél, ezt a hiányosságot pótolni fogják.


Nincsenek megjegyzések: