2009. október 9., péntek

Polyvore #2

Az előző bejegyzésemben ígértem még egy Polyvore-os összeállítást. Ebben az alapruhatáram darabjait szeretném bemutatni, és ígérem, ezután egy darabig nem fogok személyes jellegű cikket postolni. A Polyvore egyébként egy olyan weboldal, ahol a felhasználó montázsokat alkothat különböző képekből, főként ruhákból. Mindezt nagyon könnyen kezelhető módon teszi lehetővé az oldal, úgyhogy a Looklet-hez hasonlóan a Polyvore is egy egész délelőttös (vagy épp délutános) móka.

Rövidlátó lévén mindennap hordok szemüveget, már lassan 6-7 éve. Volt időm tehát megszokni ezt az állapotot, és meg is szerettem, a kontaktlencse nem nekem való. Télen viszont sok problémám akad vele, főleg a hideg utcáról meleg helyiségbe való belépéskor, ilyenkor garantált az 1-5 percig tartó vakság (ha valakinek van valami tippje erre, ossza meg velem). Régóta ugyanazt a keretet hordom, egy klasszikus fekete keretes darabot, bár mostanában fontolgatom, hogy váltok egy hasonló, de finomabb fazonra.
A legjobb alapöltözék szerintem a farmer-póló kombináció. Póló alatt itt egy fehér ujjatlan felsőt értek, rengeteg módon lehet kombinálni, így általában ezt választom, amikor reggel semmi ötletem. Nadrágot már nehezebb választanom, a magasabb derekú nem áll jól, a csípő fazonú nem mindig jön rám, a szára sem mindig olyan hosszú, mint kellene, de szerencsére összeakadtam a Zara-ban egy pont megfelelő farmerral, be is táraztam belőle kétféle színűt is. Ha túl unalmas ez az összeállítás, általában egy barna övvel szoktam megtörni az egyhangúságot.
A kardigánokat nagyon szeretem, szintén sokféle variációban léteznek, van is belőle jópár a szekrényemben. Az alapszíneket kedvelem, sosem voltam az a színes típus, egy fekete felső általában mindenhez illik.
A kabátválasztás nálam még nehezebb feladat, mint a nadrágvásárlás, de idén sikerült megúsznom a dilemmát. A télikabátról már áradoztam szeptemberben, így arról nem tennék több említést, átmeneti kabátot pedig a Bershkából választottam, egy motoros fazonú széldzsekit.
Kevés kiegészítőm van, pedig imádom a karkötőket, de egyedül a H&M-ben találkoztam xs-es méretú darabokkal, a többi pedig sajnos nem jó rám. Egy ezüst nyakláncot mindig hordok, van továbbá egy szokásos "mindenkinekvan" fazonú hosszú nyakláncom, valamint egy órás medálom.
És végül, a cipők. A kényelmes cipőket szeretem, hétköznap tornacipőt hordok, vagy a sima fekete Converse-emet, vagy a fekete szatén Adidas cipőmet. Ha csizmákról van szó, szeretem az elegánsabb darabokat, jelenleg két pár van a szekrényemben, egy lapos talpú enyhébb időkre, és egy magasabb sarkú fekete bokacsizma. Apropó, magassarkú. Rengeteg gyönyörű magassarkú van, szerintem egy lány abban mutat jól igazán, és nekem is van két pár, amit imádok. Két problémám van velük, az egyik, hogy kényelmetlenek, és nehéz bennük járni, a másik, hogy egy kb. 10 cm sarkú cipőben már igencsak verem a 185 centit, ami néha elég furcsa érzés, különösen amikor egy-egy 160 centis barátnőmmel vagyok.

Ha neked is van Polyvore összeállításod, küldd el a reginamehes[@]gmail.com-ra, és egy bejegyzésben kiteszem az oldalra.

Nincsenek megjegyzések: