2009. október 9., péntek

Polyvore #1

Régóta szerettem volna írni egy cikket a Polyvore nevű oldalról, de annyi oldalon láttam már róla közhelyesebbnél közhelyesebb ajánlókat, hogy a bejegyzés csak nem akart elkészülni. Úgy döntöttem, hogy szakítok az átlagos bemutatással, és a weboldal segítségével bemutatom, hogy milyen sminktermékek alkotják a neszesszerem tartalmát.

Nem szoktam sok sminket használni, nem szeretem a többkilós vakolatot, mostanra a reggeli sminkem szintje is elérte a szempillaspirál-arcpír szintet, ha kicsit több időm van, akkor szóba jöhet a tus és a szájfény is. Viszonylag sokat kísérleteztem, mire megtaláltam mindenből a megfelelőt, ezeket szeretném most megosztani veletek.
A Rimmel termékeit mostanában szeretem, szempillaspirált például mindig is tőlük választottam. A Sexy Curves nevű nagyon bejött, abból is a lila változat. A vízálló spirálokat én senkinek nem ajánlom, sokkal jobban károsítja a szempillákat, és rájöttem, hogy felesleges is, mert a sima verziót is alig bírom lemosni.
Sokféle tust próbáltam már, a Maybelline tollszerű Line Definer-je nagyon bevált, sokáig használtam, ám most váltottam egy Avon termékre (Perfect Wear). Nekem kizárólag a festékkel töltött tusok jöhetnek szóba, a spirálra emlékeztető, "mártogatós" változattal szinte csak bénáztam, de ezekkel már jóval könnyebb a felvitel.
Alapozóra szerencsére sosem volt szükségem, a pirosítókat viszont imádom, szerintem az egyik leghasznosabb darabja a sminktáskáknak. Én Astor Perfect Blush-t használok, abból is egy háromszínű barnás árnyalatot (sajnos a Polyvore nem akarta importálni a képet).
Szájfényt nehezen választok. Sosem találok olyan színt, ami pont megfelelne, így általában maradok a színtelennél. Nemrég szereztem be egy újat, szintén Astort. A Shine Deluxe-ban elvileg gyémántpor és a manapság oly trendi méhpempő található, utóbbi (vagy a mesterséges aromák) kellemes mézillatot kölcsönöz a szájfénynek.
Nagyon gyakran van kifestve a körmöm, szinte mindig, ami nem túl jó, de nem bírok leszokni róla. Kétféle színt használok, az Astor "Vip Brown"-ját, és a Rimmel "Hot Gossip"-jét, utóbbit azért szeretem, mert nagyon könnyű felkenni, nem is értem, miért nem ilyen ecsetet adnak az összes körömlakkhoz.
Parfüm nélkül szintén nem indulok el otthonról, eddig Naomi Cambell egyik illatát használtam, a Cat Deluxe at night-ot, a napokban viszont visszaszoktam a Kylie Minogue Showtime-ra. Isteni illata van, és egy fújás elég egy napra, nagyon meg vagyok vele elégedve.

Ennyit a sminktáskámról, a Polyvore-ról viszont még nem, a következő bejegyzésemben azokat a ruhadarabokat fogom bemutatni, melyek nekem az alapruhatár fogalmát kimerítik.

Nincsenek megjegyzések: