2009. szeptember 30., szerda

Visszatértek a Feleségek

Nem szokásom semmiért rajongani, főleg nem sorozatokért, de a Született Feleségeket azért szeretem, és amikor csak tudom, nyomon is követem. Épp ezért nem örültem túlságosan, amikor a TV2 tavasszal (?) egyszercsak levette a műsorról. Szerencsére hamar ráakadtam egy oldalra, ahol - habár angolul, de - tudtam folytatni az ötödik évadot. Az utolsó rész szerintem nagyon jóra sikeredett, de nem lövöm le a poént, mivel itthon legjobb matektudásom szerint is csak hónapok múlva fogják vetíteni az évadzárót. A szerzők képesek voltak egy olyan cliffhangert kieszelni a szezon végére, hogy alig várjam a következőt. Természetesen voltak gyengébb pillanataim, amikor titkon keresgéltem youtube-on egy kis spoiler után, de aztán csak elérkezett szeptember 28-a, amikor is elkezdték vetíteni a 6. évadot az USA-ban. Az epizód teljes mértékben hozta azt a színvonalat, amit vártam, remélem nem szenvednek sokat a magyar fordítással, hogy itthon is minél előbb láthassátok. Addig is íme a 6. évad promo plakátja:


Nincsenek megjegyzések: