2009. augusztus 25., kedd

A szerzemény

A mai beiratkozásom fáradalmait egy régóta áhított kabáttal enyhítettem, és a kedvemet most még az sem tudja szegni, hogy az említett darab a HM-ből való (nem enged 'and' jelet írni). Hiába nőtt mostanában ott a színvonal, és persze vele egyenesen arányosan az ár is, valahogy mégis bennem van még a 2-3 évvel ezelőtti "tucat"-érzés. Bár meg kell jegyeznem, hogy a nagyobb (Arena Plaza, Vörösmarty tér) üzleteikből való ruháim még egyszer sem jöttek velem szemben az utcán. Remélem ez a jó szokás meg is marad, ugyanis most szintén egy nagyobb üzletben válogattam.
Közeleg az ősz, és persze ilyenkor már kattog az agyam azon, hogy idén milyen csizmába/kabátba szeressek bele. Nem kellett sokat gondolkodnom, mert kb. egy hete láttam Roísin Murphy-ről egy képet, amin a díva aranygombos navy kabátot visel. Azóta a neten kutattam kék szövetkabátok után, egészen máig. Ma ugyanis -az aranygombokat leszámítva- szinte pontosan olyan kabátot találtam, amilyet megálmodtam magamnak. Nem sokat tétováztam, megvettem, és reménykedek abban, hogy hiába a nagyváros, egy ideig még csak az "enyém" lesz az új szerzemény.
(Kommentár a képhez: nem tudom, mennyire stimmel a szín, mivel az alábbi képet psben dobtam össze egy nagyon durva lila verzióból. Hiába a fazon, olyan színben észre sem vettem volna.)

Nincsenek megjegyzések: